Маловідомі факти про GTA IV. Частина друга
Друга збірка маловідомих фактів про GTA IV. Цього разу деякі з них стосуються також релізу та розробки гри.
1. Дерева у ПК-версії значно відрізняються від тих, що використовувалися на PS3 та Xbox 360. На консолях вони були набагато меншої якості.
2. Гравець може користуватися таксі та пропускати поїздки за додаткову плату. Ця можливість працює навіть під час проходження сюжетних місій. Персонажі продовжують свої діалоги під час поїздки.
3. Ніко може наймати двох тілоохоронців, якщо заведе дружбу з Двейном. Їх допомогу можна також використовувати під час місій.
4. Розробники планували включити можливість залазити на стовби. Проте на щастя чи на жаль від неї вирішили відмовитися.
5. Також Rockstar планували включити маршрутні автобуси, проте ця частина гри була вирізана перед релізом.
6. Гравець може не платити плату за проїзд на East Borough Bridge, якщо обережно проїде між стовпами на іншу сторону. У такому разі він може зекономити зайві 5 баксів, а також не отримає 1 зірку розшуку.
7. Майкл Холлік, актор, що озвучив Ніко Беліка, залишився дуже незадоволеним своїм гонораром. Саме через це у Episodes from Liberty City було так мало відведено уваги Ніко. Rockstar та Холлік просто не змогли знайти спільну мову, тому перестали співпрацювати.
8. Знайома Романа, що працює в інтернет-кафе, в яке гравець мав заїхати, аби пройти місію Logging On, постійно вітається з Ніко і дарує йому компліменти. Також вона не забуває прощатися і просить повернутися його якомога скоріше. Можливо під час розробки Rockstar планували зробити її пасією Ніко.
9. Перед релізом Rockstar оголосили, що гра буде використовувати наддорогий захист від піратства, тому пограти в неї безкоштовно вийде не скоро. Пірати прийняли виклик і вже на днях виклали робочі версії кряків. Більшість з них працювали, але на гравців чекала “п’яна” камера та інші сюрпризи. Вочевидь у такий спосіб Rockstar вирішили пожартувати на піратами. Але згодом ті змогли усунути і цю проблему.
10. У перші дні після релізу, інтернет заполонили чутки, що зламана версія GTA IV коштувала розробникам та тестерам кряків згорілих відеокарт. Жодних правдоподібним доказів, звісно, не було, але дехто вирішив не ризикувати і почекати на більш стабільні версії кряків, або ж придбав гру.