Після виходу GTA 5 ігрові блокбастери терплять невдачі
Візьмемо для прикладу великий ринок Великобританії.
Продажі нової частини Assassin’s Creed IV: Black Flag стали на 60% відсотків менше, ніж аналогічні продажи Assassin’s Creed III торік. Але це ще не «рекорд» – Battlefield 4 так і зовсім втратили 69 (шістдесят дев’ять, знайоме число!) відсотків від аналогічного релізу Battlefield 3 в 2011 році.
Багато аналітиків і прості геймерів кажуть, що таке падіння блокбастерів пов’язано з тим, що абсолютна більшість людей чекає виходу Xbox One і PlayStation 4, на яких ці відеоігри також виходять, але у свій час.
Директор аналітичного видання Chart-Track, Доріан Блох (Dorian Bloch), говорить з цього приводу:
При цьому, важливе місце в такому падінні продажів займає і ефект від виходу GTA 5, який «зніс всіх конкурентів».
До речі, хочеться дещо сказати про нібито «рекорд» Call of Duty: Ghosts, який маркетологи Activision успішно посіяли в інтернеті. Насправді, рекорд якщо й був, то для самої серії Call of Duty, але ніяк не в плані рекорду GTA 5, яка в перший день заробила 800 мільйонів доларів, а в три наступні дійшла до мільярда.
«Прибуток в мільярд доларів» Call of Duty Ghosts в перший день продажів за фактом означає, що магазинам у всьому світі відвантажили CoD на мільярд баксів і тільки. І пишатися цим, все одно, що коли письменник говорить: «Моя книга продалася тиражем в 100 000 екземплярів», а по факту – це лише число розійшовшихся по магазинах примірників книги, які продаватимуться з полиць протягом найближчого року (і можуть зовсім не продатися ).