Загальна інформація про GTA: San Andreas
Сан-Андреас – не місто, а вигаданий штат США, розташований приблизно там, де в справжній Америці знаходяться Каліфорнія і Невада.
На території штату знаходяться три величенькі міста: Лос-Сантос ( Лос-Анжелес), Сан-Фієро (Сан-Франциско) і Лас-Вентурас (Лас-Веґас). Вони розділені між собою сільськими районами, горами і пустелею, по яких можна абсолютно вільно дістатися з одного населеного пункту в інший;
Міста, подібно до районів Ліберті-Сіті і Вайс-Сіті, відкриватимуться у міру просування гравця по сюжету.
Лос-Сантос, Сан-Фієро і Лас-Вентурас певною мірою пародіюють свої реальні прототипи і кардинально відрізняються один від одного ландшафтом, архітектурою і порядками. Створюючи гру, розробники уважно вивчили історію міст і зробили декілька вилазок з фотокамерами.
Розмір кожного з трьох міст приблизно рівний Вайс-Сіті. Загальна площа доступної території у 4-6 разів більша, ніж у GTA: Vice City.
Приміські райони – не просто порожнеча, що заповнює простір між трьома мегаполісами. Вони є складовою частиною гри – тут теж можна зустріти цікавих персонажів і знайти розваги.
Збільшилась кількість відкритих будівель, які є не просто “місцями для збереження і бонусів” – місій в приміщеннях стане більше.
Ми можемо грабувати чужі будинки, правда, зробити крадіжку набагато важче, ніж вкрасти машину на вулиці.
Технічних поліпшень в GTA: SA небагато: на машинах, вікнах і дзеркалах з’являться чесні віддзеркалення, в приміщеннях активно використовуватиметься “м’яке світло”, а тіні стануть реалістичнішими. Кожен об’єкт в грі існує в “денному” і “нічному” варіантах. Лос-Сантос накриє задушливий смоґ, добре відомий жителям Лос-Анжелеса.
Інтелект персонажів, хай то мирні громадяни або наші вороги, підданий значній переробці. Перехожі нарешті навчаться належним чином реагувати на биття людини посеред білого дня або на серйозне ДТП. Кількість реплік і дій випадкових персонажів збільшиться у декілька разів;
Асортимент машин і зброї чітко відповідає початку 1990-х, при цьому розробники не полінувалися ввести в гру нові типи транспортних засобів. Також з’явилося те, чого дуже не вистачало – велосипед.
З’явиться новий параметр – витривалість (stamina), що визначає, як швидко може бігати і стрибати Карл. Щоб підтримувати запас життєвих сил на належному рівні, необхідно їсти. При цьому гра уважно стежить за споживанням калорій – харчуючись фаст-фудом і пампушками в дешевих забігайлівках, можна перетворитися із стрункого ґенґста в товстуна. А товстунам в GTA: SA не щастить. По-перше, готуйтеся постійно чути словосполучення “жирний придурок”. По-друге, зайва вага ускладнює рухи – деякі місії стануть просто нездійсненними! Єдиний вихід – нанести візит до найближчого спортзалу.
На відміну від дійових осіб GTA 3 і Vice City, люди і головний герой уміють плавати і стріляти з двох стволів одночасно. Розробники нафарширували GTA: SA усілякими міні-іграми, що є доволі цікаво, особливо тим хто любить пошастати по місту.
Головний герой GTA: SA – молода людина на ім’я Карл Джонсон. П’ять років тому він був вимушений покинути рідні вулиці Лос-Сантоса після трагічної загибелі свого молодшого брата. Старший брат Світ звинуватив Карла у тому, що трапилося, і колись дружна сім’я остаточно розпалася. Тільки раптова смерть матері змусила нашого героя повернутися в рідні краї. Його сестра Кендл теж посварилася зі Світом, банда втратила вплив у місті і тепер ледве відбивається від конкурентів, що насідають з усіх боків. Крім усього лиха на Карла, що вирішив зав’язати з криміналом, поклала око пара продажних копів. Переслідуваний поліцією за вбивство, якого він не здійснював, наш герой відправляється у подорож по штату, що кишить злочинцями…
Жанр: action/arcade/racing
Розробник: Rockstar North
Видавець: Rockstar Games
Дати виходу: PS2 – 26 жовтня 2004 в Америці та 29 жовтня 2004 у Європі
Xbox та РС – 7 червня 2005 року в Америці та 10 червня 2005 у Європі
Мінімальні системні вимоги:
1 GHz Intel Pentium III або AMD Athlon Processor
256 MB RAM
8x DVD-ROM Drive
3.6 GB вільного місця на жорсткому диску
64mb 3d Video Card з DIRECTX 9 (“Geforce 3” або краще)
Звукова карта
Клавіатура, миша
Рекомендовані системні вимоги:
Intel Pentium 4 або AMD Athlon Processor (або кращий)
384 MB RAM
16x DVD-ROM Drive
4.7 GB вільного місця на жорсткому диску
128mb 3d Video Card з DIRECTX 9 (“Geforce 6” або “Radeon”)
Звукова карта
Клавіатура, миша