Українець створив модифікацію, яка покращує FPS в GTA 5
Українець з ніком NarutoUA адаптував технологію AMD FidelityFX Super Resolution для GTA 5. Це технологія масштабування роздільчої здатності, яка допомагає збільшити частоту кадрів в секунду. У GTA 5 застосовується власний аналог даної технології, але він робить картинку розмитою. Технологія AMD FSR малює чіткішу картинку. Тепер об’єкти на відстані виглядають помітно краще, практично так, як це реалізовано в найсучасніших іграх.
У кількох сценах автор порівнює два режими: продуктивність і якість. Навіть в режимі продуктивності якість зображення має вигляд краще при увімкненому FSR.
Як і технологія Deep Learning Super Sampling (DLSS) від Nvidia, FSR спрямована на підвищення продуктивності шляхом того, що графічний процесор візуалізує сцену з нижчою роздільчою здатністю, а потім масштабує її. Таким чином, гравці отримують кращу графіку в грі внаслідок вищої роздільної здатності при меншому навантаженні від рендеринга. Рішення AMD засноване на більш традиційній технології просторового масштабування, а не на використанні її за допомогою машинного навчання, як у випадку з DLSS. Таким чином, AMD і Nvidia роблять це по-різному, маючи спільну мету.
Завантажити модифікацію можна за цим посиланням.