За словами артдиректора, GTA 3 змінила підхід Rockstar до створення ігор

GTA III стала поворотним моментом для Rockstar Games. Завдяки цій грі компанія реалізовувала свої амбітні проєкти впродовж багатьох років. Про це заявив Аарон Гарбут, артдиректор Rockstar North.

У інтерв’ю для Game Informer, Гарбут розповів, наскільки GTA III виявилася фундаментальною для майбутнього студії в ігровій індустрії. Звісно, відтоді франшиза Grand Theft Auto пройшла довгий шлях, але, – уточнює артдиректор, – третя частина серії встановила нові стандарти та мистецький напрямок, який серія мала перебрати на себе в майбутньому.

GTA III встановила стандарт того, як ми робимо ігри. Ми дізналися так багато, але, що важливіше, ми дізналися, наскільки це складно. Створення світів з безліччю деталей і контенту, які ми хотіли, і якими можна було б швидко насолодитися, все це має всілякі складнощі. Той факт, що контент має існувати в цій моделі поряд із системами відкритого світу: навколишній світ, копи, банди тощо, створює ще більше складнощів. Думаю, ми дізналися, що не боїмося йти складним шляхом, якщо відчуваємо, що результат того вартий. І підхід систем, що взаємодіють для створення складнощів, – це те, на чому ми продовжуємо працювати

Якщо GTA III стала фундаментом того, чим франшиза стала сьогодні, сподіваємося, що GTA VI зможе вплинути на майбутнє серії. Нагадаємо, що відомий інсайдер Том Хендерсон заявив, що у 2023 році ми побачимо повноцінний анонс GTA VI.

Залишити відповідь