Всі головні герої GTA психопати? Схоже, що так
У протагоністів всіх частин GTA є психопатичні нахили. На це вказують особливості їх поведінки під час місій та кат-сцен.
Якщо грати в GTA уважно, поступово починає здаватися, що головні герої мають дві різні особистості: одна для кат-сцен, а інша для ігрового процесу. У той час як різні частини франшизи поступово розкривають деталі характерів та історій своїх головних героїв, впевненість у тому, що кожен із них демонструє психо/соціопатичні риси, стає все сильнішою.
Протягом кожної сюжетної кампанії гравцям потрібно знищити сотні ворогів і жодних інших альтернатив не пропонується. Мирного проходження просто немає. Часто в процесі доводиться вбивати мирних жителів, беззахисних і беззбройних людей.
Важко порівняти те, як поводять себе персонажі під час кат-сцен, і квести, в яких масові вбивства здаються другою натурою для кожного ігрового персонажа. І це не означає, що Rockstar не помітили цієї проблеми. У їх останній грі Майкл відкрито визнає, що може бути соціопатом, а Тревор просто демонструє явну психопатичну поведінку.
Обидва персонажі не приховують свою особисту позицію щодо цього, і гравці можуть легко це зрозуміти. З усім тим, третій ігровий персонаж, Франклін, який до зустрічі з Майклом не встиг забруднити руки кров’ю, так само захоплений випадковими вбивствами, як і решта членів команди.
Дисонанс присутній і в GTA IV, де Ніко Белік – колишній солдат, який стримує безліч особистих демонів після служби в армії, але все ж таки вбиває величезну кількість людей незліченну кількість разів протягом всієї історії без вагань або жалю.
Коли в кат-сценах персонажі здаються загалом непоганими хлопцями, які просто потрапили у скрутну ситуацію, а в процесі гри вбивають людей сотнями, до них складно сформувати певне ставлення.