Що не так з GTA 5? Думка реального злочинця

GTA 5 вважається однією з найкращих ігор про злочинний світ. Однак наскільки вона реалістична? Ділимося думками Ларрі Лоутона, реального грабіжника.

Ларрі Лоутон – злочинець, який грабував ювелірні магазини в США. Наразі він став на шлях виправлення та веде активне медійне життя. Він розповідає широкому загалу про те, до чого призводить кримінал, і застерігає молодих людей від цього сумнівного шляху.

Одного разу Ларрі прокоментував сцену з GTA 5, де команда збирається грабувати ювелірний магазин. Колишній злочинець відразу ж знайшов безліч розбіжностей із реальним життям.

Машини та водіння

Гра не заважає геймерам ганяти вулицями міста та дуже швидко добиратися до потрібного місця. В реальному житті все не так. Справжні злочинці завжди їздять тихо, бо інакше вони ризикують привернути увагу поліції заздалегідь. Це стосується не лише шляху на місце злочину, а й методу відходу. Виїжджати у безпечне місце потрібно швидко, але при цьому не гнати, як навіжений, аби не привертати до себе додаткову увагу.

Також проблема є й у виборі транспортного засобу. Гравець може приїхати на справу в дорогому тюнінгованому автомобілі. Ці машини дуже помітні, очевидці їх легко запам’ятають. Такий транспорт складно приховати.

Крім того, вкрай необачно їздити на справу на власному автомобілі. Герої GTA часто так роблять. Через те, що автомобіль зареєстрований на їхнє ім’я, його вкрай просто відстежити. Поліція матиме всі дані про власника.

Відбитки пальців

Коли Майкл вивчає місце майбутнього злочину та можливі шляхи для втечі він не користується рукавичками. Персонаж стрибає по дахах, користується сходами, торкається дверних ручок – і скрізь залишає свої відбитки пальців. У реальному житті поліція обов’язково знайде ці сліди. Проте герої гри виходять сухими із води, і це вкрай нереалістично.

Пошук команди

Команда для пограбування вибирається Майклом як товар у супермаркеті. Він обговорює їхні професійні якості, причому практично нічого не знає про них як про особистості. Це абсолютно неправильно. Найчастіше на справу йдуть друзі, ті, хто знає один одного з самого дитинства. Інакше між членами групи не буде довіри, а це – один із ключових факторів успішної операції.

Підготовка

На місці злочину Майкл робить відразу декілька помилок. Він спілкується з персоналом (в такий спосіб у них з’являється шанс впізнати його під час злочину) і дуже помітно робить фотографії (а зйомка в ювелірних магазинах найчастіше офіційно заборонена). Через це вся сцена виглядає безглуздо і нереалістично. Крім того, вона в результаті майже ні до чого нічого не призводить. Герой не отримує потрібних йому відомостей.

Діалоги

Розмови між Майклом та його новозбірною командою вкрай нереалістичні. Вони говорять ні про що, а герой пояснює їм план прямо на ходу. Таким непрофесійним підходом можна лише зіпсувати справу. Група повинна збиратися кілька разів, детально обговорювати план, щоб на місці їм не довелося коректувати на ходу.

Поспіх

Весь шлях до, під час та після пограбування герої поспішають. Насправді це дуже неправдоподібно. Все має плануватись поступово, іноді місяцями. Крім того, після попадання на місце злочину злодії точно знають, скільки часу поліція їхатиме сюди. Тому їм не потрібно метушитися – вони спокійно беруть те, за чим прийшли, і йдуть. Поспіх може тільки зіпсувати все, тому що без контролю за ситуацією можна зробити багато помилок.

Сигналізації

У GTA 5 практично ніколи правильно не спрацьовують сигналізації. З якоїсь причини вимкнено сигналізацію на вітринах ювелірного магазину. Крім того, у кишені співробітники завжди мають тривожну кнопку. Щось із цих запобіжних заходів мало б спрацювати, навіть попри те, то в команді був хакер.

 Що сподобалося Ларі?

Однак не все у GTA 5 так погано. Ларрі Лоутон похвалив те, як було сплановано та реалізовано сцену втечі. Звичайно, персонажі дуже швидко гнали трасою, що досить нереалістично, зате їх метод позбутися копів виглядав просто чудово. Злочинці також не забули сховати свій транспортний засіб, і це також досить реалістично.

Який висновок можна зробити? GTA 5 далека від ідеалу у питаннях побудови сцен пограбувань, і це досить кепсько. Цей нюанс негативно позначається не лише на атмосфері гри, а й на сприйнятті гравців. Геймерам може помилково здатися, що вчиняти злочини – це просто і вони зможуть піти безкарними. Насправді навіть невелике пограбування планують місяцями, а в результаті злочинців ловлять і карають. Ларрі Лоутон попереджає – не йдіть на шлях криміналу, якщо ви не хочете потрапити до в’язниці.

Залишити відповідь