Деталі GTA III, про які ви могли не знати. Частина 2
Друга частина статті, де ми поговоримо про деталі в GTA III, які не помітили більшість гравців. Першу частину якої можна знайти тут.
Якщо гравець будь-яким чином вб’є пішохода в GTA III, на місце може приїхати карета швидкої допомоги. Лікарі підійдуть до потерпілого, зроблять йому масаж серця, і він знову зможе ходити по вулицях Ліберті-Сіті.
Але якщо потерпілий втратив якусь кінцівку або голову, медики вже нічого не зможуть зробити. Вони лише подивляться на тіло і підуть далі. Якщо в другому випадку дійсно нічим не допоможеш, то в першому до розробників виникають питання. Мабуть, співробітники Rockstar виходили з логіки, що до моменту прибуття лікарів поранений втратить дуже багато крові через відсутність кінцівки та загине.
Неподалік від того місця, де в одній з ранніх місій Клод вбивав Чанкі Лі Чонга, можна знайти чотири пересувних прилавків. Якщо побігти прямо на один з них, то вийде зрушити об’єкт з місця.
Зробити це дещо складніше, ніж з коробкою, але якщо є бажання можна терпляче доштовхати прилавок до обмежувальних стовпчиків.
На початку 2000-х можливості розробників були обмежені технічними характеристиками консолей, тому динамічних тіней і віддзеркалень в GTA III не було. Але все ж Rockstar вдалося знайти вихід з цієї ситуації.
Якщо намальовані тіні від дерев і рейок можна побачити повсюди, то побачити калюжі гравець зможе лише в декількох місцях. Одне з таких місць знаходиться в Чайнатауні, на захід від спортивного майданчика. У калюжах можна побачити відображення розташованих поруч будівель і вивісок. Друге місце – Бедфорт Поінт. Третє, звичайно ж, двір халупи Клода на острові Стаунтон.
До речі, ще можна помітити різний ступінь опрацювання калюж. Якщо біля халупи Клода пробігти по воді, можна почути характерні звуки. В інших же місцях таких звуків немає.
Швидше за все, розробники хотіли зробити так, щоб калюжі з’являлися всюди і тільки після дощу. Однак потім відмовилися від цієї ідеї, і ми можемо побачити лише деякі сліди цього наміру.
У місті можна зустріти чувака, який весь час ходить в навушниках і слухає якийсь непотріб. До того ж настільки голосно, що тріск чується за пів метра від нього. Звук посилюється в міру наближення і слабшає, коли Клод віддаляється.
Якщо дати прочухана цьому бевзню, музика в навушниках продовжить грати.
Повсюдно можна зустріти тітушок, які намагаються полегшити кишені громадян від зайвої ноші. Для цього розробники навіть зробили спеціальну анімацію. Мабуть, злодії ще недосвідчені, адже їх постійно помічають. Перше бажання, яке виникає в обкраденого громадянина, повернути своє і відбити у зловмисника бажання і далі грабувати чесних громадян.
Тут може бути два варіанти розвитку подій. Натрапивши на гнів міцного робочого, злодій не буде геройствувати та вважатиме за краще тікати. А обкрадений робочий побіжить за ним в надії повернути свої гроші. Але якщо жертвою пограбування стала шльондра, то злодій спробує дати їй відсіч.