Gamespot пише про зброю у GTA IV
Все більше і більше статтей з’являються, оскільки ми наближаємося до дати релізу. Цього разу ми відвідаємо “Gamespot”, де з’явилося інтерв’ю з продюсером Rockstar North Імраном Сарваром (Imran Sarwar) про нові види зброї та систему покриття, застосовані у Grand Theft Auto IV.
Цікаві цитати:
“У загальному в грі присутні 15 видів зброї. Ви також можете піднімати предмети на вулиці, наприклад, каміння, і кидати їх. Зброї вистачає, вона передбачена для всіх ситуацій та стилів гри.”
“У GTA IV ми намагалися створити наш власний напівреалістичний Нью-Йорк. Не було правильним те, що у місті присутні крупні магазини зброї. У грі є підземні збройні крамниці, але спершу вам їх мають показати.”
“Ракети гранатомета RPG спершу летять по прямій, але потім можуть рикошетитись і відхилятися від цілі. Утворення димового сліду від ракети зроблене у системі візуальних ефектів. Ми можемо керувати розташуванням та поведінкою усіх частинок об’єктів, тому можемо надати нашому димовому сліду гарну в’юнку поведінку, при цьому враховуючи гравітацію та силу вітру у грі.”
“Система прицілювання була перероблена, і ми певні, що вона сподобається кожному гравцю. Тепер ви можете зафіксуватися і при цьому мати на прицілі будь-яку частину тіла при переміщенні. Використання кнопки фіксації дає гравцям можливість використовувати або вільне прицілювання, або ж зафіксувати певну точку. Тому, якщо ви захочете зафіксуватися та стріляти у ворога, який рухається на вас із дробовиком, або ж просто самотужки прицілитися у бензобак машини, усе це легко робиться тою ж самою системою.”