Огляд останнього трейлера GTA 4

Огляд останнього трейлера GTA 4

Кадр перший. Рейтинговий.

Mature 17+, що означає дозвіл продажу GTA 4 особам строго старше 17-ти років. У перелік чинників, обмежень входять: кров, сексуальний контент, алкоголь і наркотики, мат, насильство.

Кадр другий. Летить вертоліт.

У кабіні видно двоє людей, у вантажному відсіку ще двоє. На задньому фоні хмарочоси.

На борту поліцейського вертольота напис «Audiocity LC 27088 1». Моргає зелений маяк.

Вгорі видно ще недобудований, в будівельних риштуваннях, хмарочос.

Вертоліт відлітає углиб міста, видно неонову рекламу цигарок. У правій частині екрану частина слова «Ba.» і напис під ним – «hot» («гарячіше» або частина складнішого слова).

Кадр третій. Маски-шоу.

Четверо хлопців у масках і зі зброєю. Позаду, крізь прозорі двері з написом над ними «Exit» («Вихід»), видно вулицю. У нападаючого справа виразно видно краватку, що згинається разом з фігурою. Простіше кажучи – намальована на сорочці, але що ніяк не є окремою частиною одягу.

Кадр четвертий. Чиста матриця.

Ніко Белік стріляє, а камера показує кулю в сповільненому режимі.

Позаду Беліка списана графіті стіна з написом «Metal».

Кадр п’ятий. Промисловий.

Куля плавно перетікає у вид Ліберті Сіті. Судячи по вежах, що димлять, це промисловий район.

Кадр шостий. Бос.

Як і раніше, невідомий бос. Позаду нього охоронець. Під кінець кадру він виймає руку з-за спини, але на цьому цікавому місці нецікава частина трейлера закінчується.

Кадр сьомий. Здоров знов, вертольоте!

Все той же вертоліт з другого кадру. Вигляд зверху. Внизу біжать озброєні хлопці з третього кадру. По них стріляють з кулемета, вищерблюючи з асфальту шматки.

Кадр восьмий. Вперед, у майбутнє.

Все ті ж особи, але тепер їх тільки двоє. Інших убили? У одного з грабіжників явно прострілена нога. У обох сумки за плечима (з грошима?), вони вибігають на вулицю під градом осколків з-під куль. Шматки асфальту не зникають у повітрі, а чесно падають вниз, згідно законам фізики.

Вдалині горить зеленим світлом світлофор, але машин ніде не немає.

Судячи по вивісці з ієрогліфів, це китайський район, Чайна-таун.

Кадр дев’ятий. Плейбой.

Наш друг, судячи з усього, в своєму особняку. У масивних клумбах ростуть квіти. Позаду видно шматок зруйнованої стіни. У руках у Плейбоя не димлячий недопалок сигари.

Зверніть увагу на чотири незрозумілі крапки в небі, що висять якраз над цією стіною.

Кадр десятий. Атакуй!

Один з грабіжників стріляє. Нічого цікавого.

Кадр одинадцятий. Жени, жени!

Якась людина на мотоциклі. Можливо, Ніко. Позаду видно, що для пішоходів горить червоний, а справа знаходиться реклама пральні.

За мотоциклом женуться дві чорні машини, абсолютно не звертаючи уваги на поліцейських. Або це ФБР, або якісь бандити.

Кадр дванадцятий. БАМ!

Дейн Фордж з УЗІ говорить: «БАМ!».

Кадр тринадцятий. ВИБУХ!

Могутній вибух червоного старовинного автомобіля, десь під мостом. Все розносить в клапті, люди біжать, хлопця на першому плані просто зносить ударною хвилею.

Цілком можливо, що детонатором послужила чорна машина, яка врізалася в червону за секунду до вибуху.

Кадр чотирнадцятий. Мотоцикл – це не тільки мерзенний звук двигуна.

Мотоцикл їде по мосту. На крилі видно напис GP 450. Він проїжджає коло червоної машини (джип-пікап?), на крилі якої теж є напис – FX 7.

Потім ще блимають дві машини, обидві, причому, однакові – сірого сталевого кольору і однієї марки.

Кадр п’ятнадцятий. Хлопчаки, в натурі, атас!

Крутий хлопець з татуюванням готується влаштувати маленьке пекло. На руках у нього золотий (?) годинник, час на них – 5:05.

Разом з ним ще двоє таких же серйозних чоловіків.

Кадр шістнадцятий. Про красиве життя.

Ніко в костюмі і з дівчиною в лімузині. У салоні видно телевізор. На вулиці вивіска кафе «Superstar» (“Супер-зірка”).

Кадр сімнадцятий. У клубі.

На сцені якийсь спектакль. У приват-зоні Ніко і ще двоє вирішують свої справи.

Кадр вісімнадцятий. Гонитва, гонитва, гонитва, у гарячій крові.

За червоною машиною з пошкодженнями на лобовому склі по аеропорту Francis International женеться вся королівська рать. При цьому видна частина великого лайнера, який рухається по доріжці.

Кадр дев’ятнадцятий. Бос з шостого кадру.

Все та ж шоста сцена, тільки інший ракурс. Тепер видно, що бос розмовляє з Ніко. Белік у білому костюмі. Інтер’єр будинку виконаний непогано, хоча, якщо згадувати будинок Сіджея з San Andreas – спадковість поколінь Grand Theft Auto явно зберігається.

Кадр двадцятий. «Я так само проти пострілу в упор».

Ніко крупним планом, стріляє з пістолета, затуляючи особу долонею. Позаду видно кам’яну арку, за нею світлофори. Можливо, дія відбувається десь під мостом.

Варто відмітити, що палець головного персонажа «провалюється» в пістолет приблизно наполовину.

Кадр двадцять перший. Стрибок через провалля.

Нічого примітного, всього лише демонстрація анімації і можливостей.

Кадр двадцять другий. Знову постріл в упор.

І знову нічого примітного. Демонстрація пострілу, крові, анімації убитого супротивника.

Та варто відзначити, на якій відстані від камер знаходяться дійові особи. І після пострілу ВМИТЬ кров з’являється на лінзі камери, як би позначаючи ефект присутності.

Кадр двадцять третій. З вогню та в полум’я.

Демонстрація об’ємного диму і вогню на залізничних коліях.

З хаосу виривається Ніко на мотоциклі, за ним поїзд. Над ними висить поліцейський вертоліт, його можна впізнати по зеленому маячку.

Кадр двадцять четвертий. Продажний поліцейський.

Ніко і Френсіс Макрері. Звинувачення у непрофесіоналізмі. Йде дощ.

Кадр двадцять п’ятий. На воді.

Ніко в катері. З ним ще двоє пасажирів, один з яких темношкірий. Бічне скло катера простріляне, тобто, тепер і у водних засобів пересування будуть хоч якісь пошкодження?

На задньому фоні реклама усюдисущого Sprunk.

В кінці видно прожектор переслідуючого катер поліцейського вертольота і постріли.

Кадр двадцять п’ятий. На таран!

Вигляд з капота, машина йде на тарант поліцейського заслону. У шматки розбиваються захисні щити з написом «Не перетинати». Видно дорожні покажчики, яких судячи з усього буде в Ліберті велика кількість. На них вказані напрями руху – S. Bohan і Chase Point Industrial.

Кадр двадцять шостий. Домашнє відео.

Ефект зйомки камери в камері. На дисплеї видно значок стабілізації зображення. Батарея розряджена. Дійові особи – Менні, Елізабет і Ніко.

Кадр двадцять сьомий. Катапультування.

Спочатку проїжджає таксі. Потім з-за нього помітно синю машину, що збиває стовп. З машини вилітають люди, через бічні двері. Та, чомусь, відразу закривається.

Кадр двадцять восьмий. Солодкий.

Так. Дівчата явно додали полігонів, в порівнянні з минулою частиною гри, і тепер виглядають куди краще і апетитніше.

Кадр двадцять дев’ятий. Трюкачі.

На цю сцену Rockstar витратили декілька годин, роблячи ідеальний поліцейський розворот.

Зверніть увагу на хмарочос на задньому фоні справа – вікна на нім, схоже, складаються в якийсь малюнок.

У машин горять вогні заднього ходу. На асфальті відбивається світло від стоп-вогнів. У однієї з трьох поліцейських машин, що переслідують Ніко, горить лише одна фара.

Кадр тридцятий. Елізабет.

Вона щось доводить. На стіні видно три африканські маски, нижче телевізор і букет з червоними квітами.

Кадр тридцять перший. Метро 2008.

Перестрілка. На стіні видно карта Ліберті Сіті і підземки.

Так само таблички з написами – «Вихід». «Зелена гілка». Під нею дві букви AB і написи: «Поїзди до центру міста і станції Західного Побережжя» – «Наступна зупинка – Castle Gdns».

Кадр тридцять другий. В пух і прах.

Синя машина розбиває легкі дорожні конуси-стовпи. Бампер від цього, судячи з усього, дряпається. За кермом Белік.

Кадр тридцять третій. Вибухаючий вертоліт.

Вертоліт потрапляє в аварію над містом. Поліцейський вертоліт. Видно рекламні щити телефонного зв’язку Whiz, пива і шин.

Вертоліт обстрілює інший, двері з боку пілота розкриті.

Кадр тридцять четвертий. З дробовика.

Ніко стріляє з дробовика.

Кадр тридцять п’ятий. Вибух машини.

Без перебільшення, це один з найяскравіших моментів четвертого трейлера GTA 4.

Варто звернути увагу, що у вибухаючої машини відривається ціла підвіска, а не окремі колеса.

Кадр тридцять шостий. Пилка.

Стрілець і Фаустін щось намагаються зробити з Ніко пилкою.

Кадр тридцять сьомий. Нарізка.

Це нарізка з скріншотів. У третьому скріншоті варто звернути увагу на вивіску магазина – Eroticar – гра слів, що означає «Еротичні автомобілі». Вивіска рожевого кольору.

А так само подивіться на рожевий маркер у лівій частині екрану, праворуч від стовпа – він на щось вказує.

Четвертий скрін – хотілося б вірити, що це і є той самий адвокат Том Голдберг. Але за його спиною немає вікна, а Ніко одягнений в звичайний одяг.

П’ятий скрін – перекриття на мосту зроблені не в 3d, а текстурою.

Восьмий скрін – Ніко і Дмитро. У Дмитра, схоже, єдина краватка у всій грі, яка не намальована на сорочці.

Десятий скрін – Ніко на тлі Ліберті Сіті. ДУЖЕ вражаюче. Лівий рукав у нього в крові.

Одинадцятий скрін – через маяки на даху поліцейського автомобіля видно світ, як через звичайне скло. Все по-чесному.

Шістнадцятий скрін – смішно.

Сімнадцятий скрін – більярд.

Кадр тридцять восьмий. Початок.

Це кінець останнього трейлера GTA 4. І початки відліку перед очікуванням безпосереднього виходу гри.

Ніко витирає воду з лоба. Мабуть піт – він втомився. Як і ми, провівши стільки часу затамувавши подих і ловивши кожну краплю інформації про найграндіознішу гру першого десятиліття XXI століття.

0 thoughts on “Огляд останнього трейлера GTA 4

Залишити відповідь