Інтерв’ю з Деном Хаузером щодо ЗіП
Нещодавно відбулося інтерв’ю з Деном Хаузером, у якому говорилося про порівняння сучасних комп’ютерних ігор з фільмами, минулим, теперішнім та майбутнім та про додатковий контент, який скоро має з’явитися. Хаузер не розкрив жодних секретів, але у розмові він пояснив, що саме він хоче вкласти у ігри серії GTA.
Цитата:
“Колись ходила така думка, що кінематограф є мистецтвом вищого рівня, аніж відеоігри,” – говорить Ден Хаузер, віце-президент компанії Rockstar і основний автор GTA IV. “Я думаю, що нові ігри, які розробляє наша компанія, а також інші компанії, суттєво відрізняються від інших ігор, оскільки мають такі особливості, яких немає у кінематографі.”
Прочитати повне інтерв’ю можна тут
Також сайт Telegraph опублікував свій огляд ЗіП, у якому описав основні аспекти гри, а також три ігрові місії, які їм довелося пройти.
Родзинка статті:
“Сюжет ЗіП розвивається спільно з основним сюжетом GTA 4 і час від часу перетинається з ним, але водночас він відрізняється своїм стилем та розвитком. Раніше ви довго і повільно вивчали суворе Місто Свободи очима іммігранта, проходячи багато повчальних місій. А тут ви опиняєтеся в ролі корінного довгожителя, оточеного зброєю, блискучими мотоциклами у самому розпалі дій.”
Прочитати повну статтю можна тут