Перші огляди “Загублених і проклятих”

Перші огляди "Загублених і проклятих"

Нещодавно з’явилися огляди першого додаткового контенту GTA IV для Xbox 360 від порталів Kikizo, Games Radar, IGN та CVG. Ось список основних фактів:

• Епізод коштує — 1600 Microsoft Points, це приблизно 19 євро;

• GTA IV і «The Lost and Damned» повністю розділені між собою. Після запуску вам запропонують вибрати запуск оригінальної гри або ж доповнення. Таким чином, інтер’єри та інші нові фішки з “Загублених і проклятих” (надалі ЗіП) не доступні для Ніко і навпаки;

• Rockstar стверджує, що тривалість епізоду дорівнює близько 1/3 сюжетної частини GTA4 і його проходження займає 12—20 годин;

• Джонні (головний герой) — віце-лідер мотоциклетної банди The Lost. Його брат Біллі — ватажок The Lost — був засланий на реабілітацію, інакше міг сісти до в’язниці. На початку гри він повертається і бере контроль над угрупуванням до своїх рук;

• Сюжетна частина тісно поєднана з оригінальною грою. Ви зустрінете старих знайомих — Ніко, Елізабету та Плейбоя Ікс, — і навіть зможете переграти декілька місій з GTA IV, але з іншої перспективи. Наприклад, в одному з завдань використовуєтся той же сценарій, що і в місії «Blow Your Cover», але цього разу грати доведеться в особі Джонні, а не за Беліка;

• Банда The Lost ворогує з іншим байкерським угрупуванням — The Angels of Death;

• Джонні незадоволений тим, що Біллі зриває ту велику роботу, яку він робить для банди. Біллі не підходить для ролі ідеального лідера, і між братами часто виникають конфлікти;

• Перша показана редакторам місія називалася «Angels of America». У ній Джонні повинен наздогнати членів ворожої банди і вбити їх за допомогою обрізу, перш ніж вони зможуть попередити своїх побратимів про те, що війна банд знову розгоряється;

• У додатковому контенті присутні декілька нових транспортних засобів, у тому числі й мотоцикли, що належать банді The Lost. Стартовий байк Джонні унікальний, і якщо ви його розіб’єте, то більше ніколи не побачите його. Проте якщо з ним що-небудь трапиться, ви можете подзвонити персонажу, якого звуть Клей (Clay), і він доставить подібний мотоцикл (з такою ж керованістю і максимальною швидкістю, але на вигляд він дещо інакший);

• Нова фішка, додана до епізоду, — їзда в бойовому порядку, яка, за словами CVG, дає певні бонуси, наприклад невеликий ремонт байка або початок діалогу між членами угрупування. Щоб потрапити до строю, достатньо їхати всередині емблеми Lost, яка висить у повітрі і завжди переслідує лідера конвою. На додачу до цього, при натисканні вниз на D-джойстику відображається список статистики членів твоєї банди. Розмови з ними, захист і спасіння під час битви підвищує їх якості, і з часом вони стають більш упевненими та розміреними бійцями. Якщо хтось із них загине, то його місце займає новобранець, тому важливо прикривати своїх товаришів;

• Нові види зброї включають в себе гранатомет, у якому гранати вилітають зі ствола з вражаючим звуковим ефектом, здіймаються вгору по дузі, залишаючи за собою димовий слід, а потім падають на землю і стрибають за рогом, підриваючи противників. Є ще 9мм пістолет-кулемет, обріз, штурмовий шотґан (їх можна використовувати для стрільби з машини), а також трубчаті бомби;

• У ЗіП ви відвідаєте нові інтер’єри, яких не було в оригінальній грі;

• У будинках для збереження з’являться нові міні-ігри. Є різновид покера High-Low, армрестлінг, телевізор з оновленими каналами, додаткові Інтернет-сайти. Туди ж Малюк Джейкоб доставляє зброю;

• Радіостанції залишилися без змін, але було додано багато нової музики на станцію Liberty City Hardcore. Там навіть з’явився інший, поки що не названий, діджей;

• Змінам піддався також інтерфейс гри. Слова в меню отримали ефект штампу, який світиться червоним при виділенні. Смуги, що відображають здоров’я та броню Джонні, тепер, відповідно, білого та синього кольору. Телефон головного героя більш старий та брудний, ніж у Ніко;

• Картинка гри обробляється новим «зернистим» фільтром, але в Rockstar Games досі не вирішили, чи залишати його у фінальній версії, чи ні;

• Rockstar також представила систему чекпойнтів, яка дозволяє при провалі довгої місії не проходити усе завдання із самого початку.

Посилання на усі огляди:

Kikizo
Gameplayer
ComputerAndVideoGames
IGN
Kotaku
GamesRadar

Залишити відповідь