Директор Take-Two: GTA 6 має бути впізнаваною і проривною одночасно
Очільник Take-Two Штраус Зельник заявив, що розробники Grand Theft Auto 6 змушені ходити по тонкій грані між принципово новим досвідом і впізнаваним геймплеєм. Про це він розповів у подкасті Good Time Show.
За словами Зельника, Rockstar доводиться проходити подібне під час кожного нового релізу франшизи. З одного боку, гра має залишатися частиною серії, тобто бути впізнаваною, з іншого – пропонувати унікальний досвід, аналогів якому ще не було. Після цього Зельник додав, що відповіддю Rockstar на цю проблему став “пошук досконалості та нічого, крім досконалості”.
Rockstar Games підтвердила розробку GTA VI в лютому 2022 року. Офіційно компанія не повідомляла жодних подробиць про гру, проте в мережі неодноразово з’являлися чутки про майбутній реліз, включно з деталями сюжету. Крім цього, 18 вересня стався масовий витік інформації про майбутню гру, унаслідок чого було заарештовано 17-річного підлітка, якого підозрювали у вчиненні цього злочину.