GTA 3Інформація

Деталі GTA III, про які ви могли не знати. Частина 3

Минулого року ми публікували дві статті присвячені маловідомим фактам про GTA 3. Тому саме час нової добірки цікавих деталей, які ви могли не помітити у грі. 

У лорі GTA III є пояснення чому Клод гине від води

Може здатися, що головний герой Grand Theft Auto 3 не може плавати через ігрові обмеження. Що ж, так воно і є, але чи ви знали, що в грі є обґрунтування цьому факту?

У внутрішньоігровій газеті The Liberty Tree написано про те, що в порту Ліберті відбувся витік нафти, через що вся вода навколо міста стала забрудненою і можливо небезпечною.

У грі планувалася камера від 1-ї особи

Прицілювання з частини зброї в GTA III під час стрільби вмикає режим від першої особи. Згідно з початковою ідеєю у грі мала бути опція перемикання виду на будь-якій зброї (майже як у GTA V), але від її реалізації відмовилися.

Офіційно причини Rockstar ніколи не називала, тому є тільки припущення про те, що зроблено це через обмеження консолі PlayStation 2, для якої від самого початку і робилася гра.

Літак Dodo – це автомобіль

В GTA III лише один повітряний транспортний засіб, тому не дивно, що розробники не приділили йому достатньої уваги. Згідно з ігровими файлами Dodo це авто, і навіть деякі його функції це підтверджують.

Перш за все, у цього літака є гальма. У жодного іншого літака в серії GTA їх немає. Також він не вибухає під час зіткнення на високій швидкості, що також характерно для машин у грі. Очевидно, що це був своєрідний тест для Rockstar, і він пройшов успішно – пізніше ми отримали повноцінний повітряний транспорт у грі.

Rockstar планувала мультиплеєр

У це важко повірити, але Rockstar хотіла реалізувати онлайн-режим ще в GTA III.

Компанія спочатку обговорювала саму можливість, а потім спробувала це реалізувати, але з часом відмовилася від цієї ідеї через складність реалізації. Файли, теоретично пов’язані з мультиплеєром, уже давно були знайдені фанатами. Цей факт підтвердив і Джеймі Кінг, колишній менеджер Rockstar.

Ми бачили зародження MMO і багатокористувацьких ігор, бачили, що вони процвітають. Але жанр був молодий, приблизно до виходу Xbox Live це здавалося нерентабельним. А GTA III й без цього важко було змусити працювати на консолях.