GTA: San AndreasІнформація

Чому GTA: San Andreas заслуговує на сиквел?

Після релізу Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition увага гравців була знову прикута до Grand Theft Auto: San Andreas. Погодьтеся, що це гра, яка дійсно заслуговує на продовження. Адже з моменту виходу у 2004 році GTA: San Andreas стала однією з найулюбленіших ігор багатьох геймерів. Вона є справжнісіньким культурним феноменом. Майже кожну місію вже давно розібрали на цитати. А ігрові персонажі та їх пригоди стали мемами. З такою багатою культурною спадщиною навіть майже через два десятиліття після виходу San Andreas – це гра, яка заслуговує на увагу.

Як відомо гравцям, події різних GTA відбуваються у різні часові проміжки. З моменту виходу San Andreas гравці побачили безліч нових ігор, останньою з яких стала Grand Theft Auto V. Хоча GTA 5 не є продовженням San Andreas, оскільки дія гри відбувається у всесвіті HD, а не 3D, вона містить безліч натяків у сторону свого попередника, навіть сетинг Лос-Сантоса залишився тим самим. У GTA 5 культова вулиця Гроув-стріт перетворилася на територію Балас. Балас, як пам’ятають гравці San Andreas, були суперниками банди головного героя СіДжея, сім’ї Гроув-стріт. Це означає, що в HD-всесвіті GTA 5 десь між подіями GTA: San Andreas та GTA 5 щось пішло не так для СіДжея та його друзів. Це дає ідеальне підґрунтя для сиквела San Andreas, оскільки в ньому може бути розказано про те, як бандити з Грув-стріт втратили контроль над своєю територією. Мала бути б досить вагома причина, аби вигнати СіДжея та його банду з Гроув-стріт, щоб Баласи змогли захопити над нею контроль. Цілком ймовірно, що СіДжей не загинув, або якщо і помер, тоді, принаймні, не внаслідок війни між бандами.

Rockstar ще жодного разу не використала одного і того ж головного героя в сиквелі GTA, воліючи замість цього створювати нові частини у різних місцях із новими персонажами. СіДжей, мабуть, найвідоміший герой класичних ігор GTA, але, можливо, навіть він не зможе переконати Rockstar згадати свій старий проєкт. З усім тим, повернення до 3D-всесвіту в трилогії GTA може свідчити про те, що Rockstar Games готова повернутися до попередніх ігор. Попри те, що ремастери трилогії GTA були прийняті не дуже радісно, цілком можливо, що на цьому назавжди закінчиться історія GTA 3, Vice City та San Andreas. Але замість того, щоб заплямувати свою репутацію невдалими ремастерами, Rockstar могла б знайти кращий спосіб вшанувати їхню пам’ять, розширивши їхні історії. San Andreas, ймовірно, найлогічніший вибір, враховуючи згадки про Grove Street Families у GTA 5.

Хоча провальний реліз трилогії Grand Theft Auto: The Trilogy не став тим поверненням у 3D-всесвіт, на який чекали фанати, він повернув ці три гри у центр уваги. Гравці чекають нову Grand Theft Auto з моменту виходу GTA 5 у 2013 році, а реліз Grand Theft Auto 6, за чутками, відбудеться за декілька років. Події гри розгортатимуться у Vice City, що означає, що гра піде шляхом Grand Theft Auto 4 і GTA 5, повертаючись до одного з місць подій 3D-всесвіту. Можливість побачити Vice City з графікою поточного покоління буде цікавим ігровим досвідом, але після цього Rockstar варто подумати про те, аби використати більше напрацювань з 3D-всесвіту у своїх нових іграх.

Можливо, зараз найкращий час для прямого продовження подій Grand Theft Auto: San Andreas. Хоча для Rockstar Games було б безпрецедентно повертатися до попереднього всесвіту для нової гри, студія вже створила ідеальні умови для того, аби гравці повернулися на Гроув-стріт і знову взяли на себе роль СіДжея. З потенційно трагічною історією, що чекає свого часу, прямий сиквел допоможе відповісти на одну з найбільших загадок GTA і подарує гравцям здорову порцію ностальгії.