Штраус Зельник розповів про очікування від GTA 6 та рекламні інтеграції в GTA Online
Генеральний директор Take-Two Штраус Зельник дав інтерв’ю, у якому відповів на різні запитання, пов’язані із Grand Theft Auto. Він розповів про особливості монетизації GTA Online та плани на GTA 6.
На думку Штрауса Зельника, у GTA Online, швидше за все, не з’являться інтеграції з брендами з реального життя. Це пов’язано з тим, що світ гри є вигаданим. Така реклама має бути дійсно якісною і підходити для ігрового всесвіту Grand Theft Auto. А зробити це вже не так і просто. Це рішення багато в чому було ухвалено командою Rockstar.
Також голова Take-Two розповів, як у компанії прогнозують успіх нової GTA:
Ми дивимося на сам тайтл і на те, як, на нашу думку, він буде виглядати. На оцінки Metacritic, які ми очікуємо отримати. Зазвичай, ми досить добре прогнозуємо. Як правило, ми перевершуємо наші прогнози, і це відображення того, що ми багато працюємо для цього, а не відображення того, що ми якимось чином занижуємо прогнози.