Аналог налаштувань ультра на PC – розбір GTA V для PS5 та Xbox Series
Автор YouTube-каналу ElAnalistaDeBits опублікував технічний розбір та порівняння перевидання Grand Theft Auto V для консолей PlayStation 5 та Xbox Series X|S. В ролику показали кадри PC-версії, яку Rockstar Games ще не оновлювала.
В цілому, жодних технічних проривів не сталося – розробники просто дотягнули GTA V для некстгена до рівня PC-версії на ультра-налаштуваннях з деякими покращеннями.
- PS5/Xbox Series X — режим “Якості” в 4K/30 FPS, “Продуктивності” в 1440p/60FPS та “Продуктивності з трасуванням променів” у динамічному 1440p/60 FPS
- Xbox Series S – “Якість” в 1440p/30 FPS і “Продуктивність” в 1080p/60 FPS
- Усі консолі мають однакові текстури
- На PS5 продуктивність краще – на Xbox Series X|S є просідання у важких моментах
- Консолі отримали покращені тіні в порівнянні з PC-версією при використанні NVIDIA PCSS – тіні на консолях малюються за допомогою рейтрейсингу
- На PC все ще вище дальність промальовування для ассетів, але не для тіней
- Консольні версії обзавелися покращеним освітленням та додатковими ефектами (вогонь, дим, туман, вибухи)
- У режимі “Якості” кращі тіні, відображення, глибина різкості – відображення краще, ніж на PC
- На PC, як і раніше, трохи більше рослинності
Ютубер зазначив, що покращення можна порівняти з оновленнями Death Stranding або Ghost of Tsushima під PS5. Кардинальних змін, як це було у GTA V із PS3/X360 на PS4/XO не сталося.