Хто буде “розкручувати” GTA 5?
Як повідомляє сайт Kotaku, голова відділу маркетингу Rockstar Алекс Муллє-Берто (Alex Moullé-Berteaux) подав у відставку. Обґрунтував свій вибір бажанням займатися власними проектами. У компанії він працював над розкруткою GTA 4, GTA 4: EfLC, Red Dead Redemption, L.A.Noire і Max Payne 3. Швидше за все, людина, що прийде на його місце, матиме деякий час, перш ніж запустять рекламну кампанію GTA 5. Чи багато часу – важко сказати.
P.S.: Ті, хто вважають, що “п’ятірці” не потрібна рекламна кампанія, помиляються. Rockstar, як і будь-яка компанія з розсудливим керівництвом, готуватиме рекламу нового продукту, щоб зацікавити нових людей, навіть якщо в Інтернеті тільки й говорять про цю гру.