Фільми, які ми дивимося, ігри, у які ми граємо, не були б такими цікавими, якби не озвучення. Grand Theft Auto не є винятком. Звуки міста такі ж важливі для Grand Theft Auto, як імперіальний марш для Зоряних війн. GTA IV має на меті підтримувати баланс між аудіо та візуальними ефектами.
Нещодавно відбулося інтерв’ю з Метью Смітом, Крейгом Конером, та Віллом Мортоном (Matthew Smith, Craig Conner та Will Morton). Усі вони старші співробітники озвучувальної команди Rockstar North. Варто звернути увагу на деякі досить цікаві їхні висловлювання:
“Якщо ви стоїте на вулиці, то почуєте щонайменше 3 різні радіостанції від машин, що проїжджають повз. Звуки будуть гучними або ж тихими, у залежності від того, яка це машина і чи відчинені у неї двері, чи розбиті вінка і т.д.”
“Ми намагалися досягти такого ефекту, що коли ви помістите гравця у довільний район міста, заплющите очі і прислухаєтесь, то по звукам одразу зрозумієте, де знаходитесь і яка зараз пора дня. Гадаю, нам це вдалося.”…
Read More