Ден Хаузер розмовляє про GTA III з IGN
Святкування десятої річниці Grand Theft Auto III відбувається прямо зараз. IGN продовжили продовжили розважати фанів, взявши інтерв’ю в одного з натхненників серії.
Проникнення до процесу створення гри, яку ми всі так любимо, – це завжди цікаво. І ця стаття буде дуже цікавою для шанувальників.
У випадку GTA III, створення версії в 3D, об’ємного звуку та радіостанцій, що звучать так, ніби вони відтворюються в 3D-світі, – це виклик. Ми завжди намагалися зробити так, щоб сюжет наших ігор був цілісним та послідовним.
Про 11 вересня та його вплив на гру
Єдина річ, котра змінилась, – це обкладинка гри, хоча в США про це знає досить невелика кількість людей. Зображення старого варіанта можна знайти в мережі, бо він був використаний для дисків у Європі. Малюнок був зроблений в тому ж стилі, але оформлений, як постер старого фільму: з підірваним мостом, поліцейськими, що стріляють у повітря, гелікоптерами та групою персонажів різного розміру. Ми подумали, що картинка трохи перевантажена та не підходить для оформлення упаковки. Художник мав кілька ідей, тому кінцевий варіант був створений буквально миттєво. Усі головні пункти рекламної кампанії та презентації були розроблені у відповідь на 11 вересня.
Повну версію статті ви можете знайти на сайті IGN. Також не забудьте зазирнути сюди, щоб прочитати спогади провідних членів індустрії стосовно історії GTA III.