Rockstar Games прагне досконалості під час розробки GTA 6
Штраус Зельник, генеральний директор Take-Two, поділився деякою інформацією про підхід авторів до створення наступної частини Grand Theft Auto.
На інтерв’ю Зельника запитали, як підконтрольні Take-Two студії знаходять баланс між нововведеннями та основоположними деталями під час розробки продовжень своїх франшиз. Як не дивно, у приклад Зельник навів Rockstar Games і серію GTA.
Я думаю, що це проблема, з якою стикаються хлопці з Rockstar. Щоразу, коли виходить нова частина Grand Theft Auto, це має бути щось, чого ви раніше ніколи не бачили, з одного боку, і це має відображати почуття, яке ми відчуваємо до попередніх частин GTA. Отже, відповідь Rockstar така: ми досягнемо цього, якщо прагнутимемо до досконалості й ні до чого, крім досконалості”.
– Штраус Зельник
Зазначимо, що в нещодавньому звіті Take-Two стало відомо про плани компанії випустити у 2025 році кілька нових ігор і заробити 8 мільярдів доларів. Можливо, одним із релізів стане і нова Grand Theft Auto, реклама якої може з’явитися цього літа в Маямі.