Розробники GTA Online сфокусувалися на створенні місій для 1-2 гравців
Розробники GTA Online сфокусувалися на створенні місій для 1-2 гравців, і, за їхніми словами, гра від цього стала тільки кращою.
Під час дискусій щодо майбутнього GTA Online, директор з дизайну Скотт Бутчард пояснив, чому гра розробляється насамперед для того, щоб однокористувацький досвід відповідав всім вимогам якості. За словами Бутчарда, GTA Online спочатку створювалася для гри з іншими, але з часом розробники змістили акцент на однокористувацьку гру. Тому GTA Online стала більш привабливою для тих, хто грає сам.
Озираючись назад, можна сказати, що на самому початку ми просували GTA Online насамперед як багатокористувацьку гру – чи то кооперативну гру, чи то змагальну гру. Ми відчували, що нам потрібно залучити якогомога більше гравців і отримати задоволення від спільної гри у спільному просторі. Згодом ми зрозуміли, що багато чого в грі працює краще, коли ми надаємо більше можливостей насолодитися грою на індивідуальному рівні, і що основний досвід можна змінити і поліпшити, граючи з іншими.
Звичайно, гра, як і раніше, називається GTA Online, що означає, що соціальні аспекти закладені в її основу, але схоже, що Бутчард вважає ці елементи допоміжними щодо основного досвіду, який зараз оптимізований для 1-2 гравців.
Ми це зрозуміли, коли почали розробляти пограбування так, аби у них могли грати один або два гравці, а потім розвивати оригінальний досвід за допомогою соціальних просторів, як-от нічні клуби або казино – простору, що може об’єднювати гравців, що переходять від досвіду до досвіду, або з командою, або поодинці.