Digital Foundry протестували GTA V на PS5 і Xbox Series X після оновлення, що додало трасування променів

Нещодавно Rockstar Games додала в GTA V підтримку трасування променів для віддзеркалень на консолях PlayStation 5 і Xbox Series X. Експерт Олівер Маккензі з Digital Foundry протестував гру після оновлення і в цілому залишився задоволений.

Цього разу окремого режиму Rockstar додавати не стала, просто впровадивши технологію в режим “Якості”, який від самого початку працював у 4K/30 FPS. Нативною роздільною здатністю, щоправда, довелося пожертвувати, а на Series S промені взагалі не з’явилися.

Важливо зазначити, що до трасування для віддзеркалень у GTA V було трасування тіней, причому як у режимі якості, так і продуктивності. Віддзеркалень це не торкнулося.

Залишити відповідь