Факти про GTA: Vice City Stories
Grand Theft Auto: Vice City Stories розроблена спільно студіями Rockstar Leeds і Rockstar North для портативної ігрової платформи Sony PSP. Вихід гри на території Північної Америки відбувся 31 жовтня 2006 року, 3 листопада 2006 року почався продаж гри у Великобританії і більшості країн континентальної Европи, 10 листопада 2006 року з’явилася версія для Австралії, Нової Зеландії і Іспанії.
Портована версія для Sony PlayStation 2 з’явилася 6 березня 2007 року у Північній Америці і 9 березня в Європі. Версія гри для ПК не анонсована і портування не планується.
У США ESRB надала грі віковий рейтинг M – “для осіб старше 17 років” через наявність у GTA: Vice City Stories таких елементів, як кров, насильство, ненормативна лексика, сцени сексуального характеру і вживання наркотиків. У Німеччині гра вийшла в підданому цензурі варіанті, аналогічна доля чекає австралійську копію Vice City Stories.
Короткий опис гри: “Вайс-сіті, 1984 рік. На місці колишніх боліт, напуваний величезними доходами від наркобізнесу, нестримно зростає повний дивних можливостей неоновий Едем, заснований на пороці та брехні. Служба в армії привчила Віктора Венса твердо стояти на варті інтересів своєї неблагополучної сім’ї, захищати батьківщину і самого себе. Але досить одного невірного кроку – і налагоджене життя раптово робить різкий поворот. Опинившись наодинці з вулицями міста, пересиченого гламуром та пожадливістю, Вік повинен зробити вибір – очолити власну імперію або згинути назавжди”.
Дії у грі розгортаються в сонячному курортному місті Вайс-cіті в 1984 році, за два роки до подій Grand Theft Auto: Vice City.
У GTA: VCS близько 70 сюжетних завдань, проходження яких займе близько 15 годин.
Головний герой – Віктор Венс (Victor Vance), старший брат Ленса Венса, що брав участь в 1986 році в украй невдалій для всіх операції з продажу наркотиків Томмі Версетті.
Віктор Венс – перший головний герой у серії GTA, що не має за плечима кримінального минулого на момент початку гри.
Зав’язка гри відбувається, коли Віктор, ще будучи морським піхотинцем армії США, чекає у Вайс-сіті свого переводу на базу в Гуантанамо Бей. Але через деякі події (які ми поки не будемо розкривати) він позбавляється армійської служби, а з вини молодшого брата виявляється втягнутим в злочинну діяльність.
Крім уже знайомих з GTA: Vice City персонажів, а саме Ленса, Рікардо Діаза, Філа Кессиді, Умберто Робіни і його батька Альберто, у грі з’являться і нові дійові особи – брати Дієґо і Армандо Мендес (Diego & Armando Mendez), Брайян Форбс (Bryan Forbes, a.k.a. Agent BF), Марті Джей Вільямс (Marty J Williams), Джері Мартінез (Jerry Martinez) і генерал Беверлі Макфедден (Beverly McFadden).
Озвучення гри (за якістю виконання і підбором акторів) краще, ніж у GTA: Liberty City Stories.
Покращена у порівнянні з попередньою грою анімація, а також істотно збільшене число інтер’єрів. Розробникам вдалося збільшити дальність промальовування і скоротити час завантаження, зведені до мінімуму затримки в промальовуванні об’єктів.
У порівнянні з 1986 роком, ігровий світ Вайс Сіті істотно змінився: частка звичних міських об’єктів ще знаходиться у стадії будівництва або не існують взагалі. Не дивлячись на це, територія Вайс-сіті у грі фізично удвічі більша, ніж площа Ліберті-сіті в GTA: LCS, а замість бракуючих споруд розробники нам надали можливість прокататися на колесі огляду “Chunder Wheel” з виглядом від першої особи і побувати в парку трейлерів, яких не було в GTA: Vice City.
У грі залишилися гігантські танкери.
Окрім того, що збільшилася, у порівнянні з LCS, територія міста, також удвічі збільшилася кількість транспортних засобів і персонажів.
Перероблена фізична модель поведінки мотоциклів.
У грі знову присутня автофіксація прицілу, допрацьована у порівнянні з попередньою GTA: LCS для більш грамотної дії в гарячі моменти, коли кількість противників помітно зростає.
З’явилася можливість викупити свою зброю за деяку суму готівки в разі арешту або загибелі. Тепер гравець буде позбавлений можливості випадкової втрати всього арсеналу і без необхідності заводити знайомства із співробітницями правоохоронних органів.
Бойова система розвинена краще, ніж у GTA: San Andreas, є можливість здійснювати захоплення і кидки.
Мобільний зв’язок не був настільки поширений на початку 80-х, тому в грі Віктор часто користується пейджером для отримання текстових повідомлень.
Додалася нова псевдоекономічна міні-гра “Empire Building”, суть якої полягає в організації головним героєм близько трьох десятків прибуткових справ по всьому місту, які потім йому належить розвивати, виводячи на прибутковий рівень. Побудова кримінальної імперії має декілька етапів. Спочатку потрібно буде позбавитися від колишніх власників – одному з конкуруючих злочинних угрупувань. Щоб приступити до “зачистки”, потрібно знищити припаркований біля будівлі автомобіль. Подальші бойові дії протікатимуть як назовні, так і у внутрішніх приміщеннях, що мають унікальний інтер’єр. Щоб об’єкт потрапив на торги, де Вік зможе його придбати, необхідно влаштувати справжній погром.
Викупивши будівлю, можна буде вибрати один з шести видів діяльності, який ти плануєш тут організувати: бордель, лихварська контора, здирство, продаж наркотиків, контрабанда і грабіж. Потім слід визначитися з рівнем розвитку бізнесу (малий, середній, великий) і приступати до будівництва, яке продовжиться близько 2 ігрових діб. Після закінчення ремонтних робіт можна буде зайти всередину будівлі, де окрім точки збереження гри також будуть знаходиться члени банди, що працюють на Віка, і місце для керування справами підприємства.
Доходи, що генеруються конторою, залежатимуть не лише від рівня організованої справи і правильно вибраного місцерозташування, але і від виконання додаткових місій, унікальних для кожного типу бізнесу. Також поряд з кожним з офісів генеруватимуться автомобілі, відповідні профілю підприємства. Максимально у всьому місті можна буде тримати п’ять контор кожного з шести видів (усіх разом – не більше 30).
Періодично володіння Віктора почнуть піддаватися нападам, повідомлення про це приходитимуть на пейджер. Для захисту власності можна наймати охоронців і забезпечувати їх зброєю. Наймання відбувається по аналогії з вербуванням членів банди у GTA: San Andreas, за тим виключенням, що не всі кандидати можуть погодитися працювати на Віктора.
Можлива поява тропічних штормів.
Додана нова міні-гра “Гольф”.
Віктор Венс – другий головний герой в історії GTA, який уміє плавати. Крім того, він здатний вибиратися з води, підтягуючись за край човна або іншої поверхні. На жаль, підтягуватися і перелазити через стіни, забори і інші наземні перешкоди в такий спосіб не вийде – це передбачено тільки для того, щоб можна було покинути водну стихію, і на суші не працює.
За словами розробників з Rockstar Leeds, вода у грі вийшла найкраще, ніж у всій попередніх серіях. Багато завдань у GTA: Vice City Stories частково відбуваються на воді.
Розробниками створена нова модель поведінки водного транспорту, що враховує особливості пересування по воді у реальному світі: човни не просто рухаються в заданому напрямі, але погойдуються на хвилях, реагують на зміну течії і залишають слід на водяній поверхні. Обертальність і маневреність судна безпосередньо залежить від його швидкості, також на неї впливає підвищений опір руху з боку води.
Водний мотоцикл (JetSki) – абсолютно новий для серії GTA транспортний засіб з індивідуальною фізичною моделлю поведінки. Крім того, в спадок від GTA: San Andreas грі дісталися судно-амфібія на повітряній подушці і квадроцикл. Новий вид транспорту активно використовуватиметься в деяких місіях і у позасюжетних перегонах, а також в мультиплеєрних баталіях.
Повернулася можливість керувати повітряним транспортом, в небі літатимуть реактивні літаки, гідроплан і декілька видів вертольотів, у тому числі вертоліт з можливістю посадки на воду. Крім того, представники Rockstar Games також заявили про активне використання повітряного транспорту в мультиплеєрі.
Режим, розрахований на багатьох користувачів, аналогічний до GTA: Liberty City Sories, – це локальний мультиплеєр на 6 чоловік без можливості гри он-лайн. Мультиплеєр нараховує 10 видів гри, шість з яких дісталися в спадок від попередньої-LCS, а чотири розроблені спеціально для Vice City Stories.
Збереглися звичні для гравців у GTA унікальні стрибки і «приховані»-місії.
Серед побічних місій також є змагання по плаванню, перегони на катерах і водних мотоциклах, місії пляжного рятувальника і стрілянина в тирі.
Замість таємних пакунків у грі є 99 червоних повітряних кульок, які необхідно луснути.
Пішоходи коментуватимуть успіхи Віктора.
Саундтрек гри включає більше ста композицій, серед них: Foreigner “I Want to Know What Love Is”, Ratt “Round and Round”, Dokken “Breaking the Chains”, The Human League “Love Action (I Believe in Love)”, Sister Sledge “Lost in Music”, Dio “Holy Diver”, Yazoo “Don’t Go”, Japan “Quiet Life”, Exodus “Together Forever”, Phreek “Weekend (Tonight is Party Time)”, Missing Persons “Destination Unknown”, Alan Parsons Project “Games People Play”, Pat Benatar “Love is а Battlefield”, Phil Collins & Philip Bailey “Easy Lover”.
Завдяки GTA: Vice City Stories у всесвіті GTA з’явилися 3 нових радіостанції: Paradise FM, репертуар якої складає музика в стилі диско, Fresh FM, що віщає хіп-хоп та електро, і Vice City For Lovers, орієнтована на прихильників соул-музики.
У PSP-версії можна слухати власну музику в грі за допомогою програми Rockstar Custom Tracks.
Серед доступних предметів у інвентарі головного героя з’явився бінокль.