GTA: The Definitive EditionМоди

Як створювати моди для GTA: The Trilogy – The Definitive Edition. Розпакування та створення паків (.pak)

Як створювати моди для GTA: The Trilogy - The Definitive Edition. Розпакування та створення паків (.pak)

GTA: The Trilogy – The Definitive Edition працює на движку Unreal Engine, і для зберігання ігрових файлів в цьому движку використовуються паки (файли з розширенням .pak). Щоб встановити моди для оновленої трилогії, необхідно створити свій .pak файл, в який потрібно покласти змінені файли. Але як це зробити?

У цій статті ви дізнаєтеся, як розпакувати game.pak, в якому лежать всі ігрові файли, а також ми розповімо про створення своїх .pak файлів.

Як розпакувати ігрові файли GTA: The Trilogy — The Definitive Edition?

Завантажте програму Umode за цим посиланням. Запустіть umodel_gta_trilogy.exe.

Натисніть кнопку «…», щоб вибрати теку.

Виберіть пак, де лежать всі ігрові файли, у разі GTA San Andreas він знаходиться за адресою GTA San Andreas – Definitive Edition Gameface Content Paks

Перед вами відкриється структура пакета. Клацніть на кнопку “Інструменти” (Tools) і перейдіть в “Параметри” (Options).

Тут можна налаштувати параметри розархівування та збереження отриманих файлів. Рекомендуємо встановити параметри як на скріншоті нижче, це спростить вам роботу в майбутньому. Натисніть кнопку ОК.

Як створювати моди для GTA: The Trilogy - The Definitive Edition. Розпакування та створення паків (.pak)

Щоб щось розархівувати, просто виберіть файл у списку і натисніть «Експорт» (Export). Вам буде запропоновано вказати версію Unreal Engine, виберіть 4.26 та натисніть OK. У наведеному нижче прикладі ми експортували файл SM_colt45.uasset, розташований у Game SanAndreas Weapons. Цей формат можна відкрити в Blender і експортувати до .OBJ.

Як створювати моди для GTA: The Trilogy - The Definitive Edition. Розпакування та створення паків (.pak)

Як створити свій pak файл для GTA: The Trilogy – The Definitive Edition

Наприклад, ви відредагували якийсь ігровий файл, і тепер хочете додати його до гри. Для цього потрібно створити свій файл pak, але як це зробити?

Вам буде потрібна програма UnrealPak, яку можна завантажити з GitHub за цим посиланням. Після встановлення програми запустіть командний рядок та пропишіть наступний код:

“D:GamesEpic GamesUE_4.25EngineBinariesWin64UnrealPak.exe” “D:UnpacksExtractedDataTest.pak” -Create= “D:UnpacksExtractedDatadataToPack.txt”
Test.pak – пак, який буде згенерований, dataToPack.txt – файл, який буде в нього упакований. Шлях до UnrealPak.exe і шлях, де буде створено новий файл pak ви повинні вказати самі.

Зверніть увагу, що всередині вашого пакета структура файлів повинна збігатися з тією, що знаходиться в оригінальному game.pak. в іншому випадку мод працювати не буде! Подивитися структуру ви можете у розпакованому game.pak

Поради щодо пошуку ігрових файлів

Текстури gta3img зазвичай знаходяться в SanAndreas Textures gta3 (вони розділені за категоріями);
У верхній частині програми є кнопка із зображенням лупи – вона шукає файли тільки в тій теці, в якій ви знаходитесь (не включає вкладені теки).

Типи файлів GTA: The Trilogy — The Definitive Edition

Файли містять префікси, які вказують їх тип, наприклад:

Текстури починаються з T_
Статичні моделі починаються із SM_.
Примірники матеріалів починаються з MI_

Існують також суфікси для текстур:

_BC – дифузні карти,
_N – карти нормалей.
Існують інші типи суфіксів, але ми поговоримо про них пізніше.