Тиждень IGN. Сума всіх складових успіху GTA 5
Втомилися від такого темпу у світі Grand Theft Auto? Тоді це лаунж-інтерв’ю Rockstar Games для вас. Просто читайте і розслабляйтеся.
Приклад, погодьтеся, старий, але він як не можна краще демонструє спадкоємність ігор від Rockstar Games, і нагадує про історію виникнення хороших ідей.
Так, так. Rockstar Games просто взяли і заміксувати в GTA 5 такі ігри, як Max Payne 3, Midnight Club: Los Angeles і Red Dead Redemption. Тобто буквально – спочатку ви, лежите на крилі літака, відстрілюючись від ворогів на всі 360 градусів. Потім, летите на машині, сповільнюючи час в потрібний момент, щоб не врізатися в тварин, які за якогось біса опинилися на узбіччі.
І так, вони дійсно зробили те, про що говорять. Наприклад, тепер набагато легше входити в поворот з ручником, а в найвідповідальніші моменти колеса трохи пробуксовують, щоб зробити цей епізод ще крутішим. І, при всьому при цьому, ви повністю контролюєте машину, не “втрачаєте” її. Те ж стосується стрільби і багатьох основних систем, на яких грунтується GTA 5.
Кожне з цих маленьких рішень, включаючи реакцію на потрапляння кулі, покращений штучний інтелект, механіку перестрілки, скелелазіння та інше – повинні додати тонни відчуттів до того, як гра повинна відчуватися.
Є безліч систем, які працюють з гравцем під час місій, і вони завжди поводяться непередбачувано. Ми з нетерпінням чекаємо, коли ж геймери візьмуть гру в руки і зіткнуться з цим дивовижним світом.
Зрештою, ми перевершили самих себе під час розробки, і всі ми були вражені графікою, і фізикою і підходом до місій. Для нас, в порівнянні з GTA 4, це безперечно “наступне покоління”.