Тиждень IGN. Сума всіх складових успіху GTA 5

Втомилися від такого темпу у світі Grand Theft Auto? Тоді це лаунж-інтерв’ю Rockstar Games для вас. Просто читайте і розслабляйтеся.

Тиждень IGN. Сума всіх складових успіху GTA 5

Однією з найбільш цікавих речей, які можна розповісти про Manhunt, це те, що гра була буквально передвісником GTA San Andreas. Деякі елементи перестрілки і управління з неї були пізніше перенесені в Сан-Андреас, і тим було краще для гри. Управління в Manhunt, стелс-грі від третьої особи, було на голову вище, ніж в GTA Vice City, тому воно і було пернесено в GTA:SA.

Приклад, погодьтеся, старий, але він як не можна краще демонструє спадкоємність ігор від Rockstar Games, і нагадує про історію виникнення хороших ідей.

Це просто магія, як вони змогли зібрати різні елементи з різних ігор під одним дахом, і змусили їх працювати. При цьому, за кілька годин гри не було ні єдиного технічного збою або просідання кадрів.

Так, так. Rockstar Games просто взяли і заміксувати в GTA 5 такі ігри, як Max Payne 3, Midnight Club: Los Angeles і Red Dead Redemption. Тобто буквально – спочатку ви, лежите на крилі літака, відстрілюючись від ворогів на всі 360 градусів. Потім, летите на машині, сповільнюючи час в потрібний момент, щоб не врізатися в тварин, які за якогось біса опинилися на узбіччі.

Ми сподіваємося, що геймери помітять загальну тенденцію – все стало набагато щільніше, більш впорядковано, гнучко і інтуїтивно зрозуміло, – говорить Філ Хукер (Hooker Fill), технічний директор і дизайнер Rockstar North. Фактично, ми переробили кожну механіку, щоб гравець якомога менше думав про неї (і про те, як грати), і більше занурювався у саму дію.

І так, вони дійсно зробили те, про що говорять. Наприклад, тепер набагато легше входити в поворот з ручником, а в найвідповідальніші моменти колеса трохи пробуксовують, щоб зробити цей епізод ще крутішим. І, при всьому при цьому, ви повністю контролюєте машину, не “втрачаєте” її. Те ж стосується стрільби і багатьох основних систем, на яких грунтується GTA 5.

Багато часу і зусиль було витрачено на комбіновані зйомки, прицілювання, анімацію і операторську роботу. Ми сподіваємося, що гравці оцінять можливість бігти і стріляти від стегна, і нові переходи з / в машину. Є багато опцій налаштування прицілювання.


Кожне з цих маленьких рішень, включаючи реакцію на потрапляння кулі, покращений штучний інтелект, механіку перестрілки, скелелазіння та інше – повинні додати тонни відчуттів до того, як гра повинна відчуватися.

Є безліч систем, які працюють з гравцем під час місій, і вони завжди поводяться непередбачувано. Ми з нетерпінням чекаємо, коли ж геймери візьмуть гру в руки і зіткнуться з цим дивовижним світом.

Зрештою, ми перевершили самих себе під час розробки, і всі ми були вражені графікою, і фізикою і підходом до місій. Для нас, в порівнянні з GTA 4, це безперечно “наступне покоління”.

Залишити відповідь