Що Rockstar взяли зі своїх старих ігор і перенесли в GTA 5?

Так вже виходить, що якщо подивитися на речі глобально, то кожна попередня гра від Rockstar Games тим чи іншим чином входить до їхнього наступного продукту. Раз за разом, з року в рік.

У нинішній час, перед історичним вереснем 2013-го, коли спорожніють усі вулиці всіх міст світу, створюється відчуття, що попередні ігри від R* – усього лише розминка. Якийсь досвід, який вони збирали перед тим, як створити вершину своєї еволюції – GTA 5.

У цій збірці я постараюся коротко розповісти про те, які ж особливості розробники взяли і явно перенесли зі своїх колишніх ігор у Лос-Сантівське майбутнє.

The Warriors

Що Rockstar взяли зі своїх старих ігор і перенесли в GTA 5?

Це вельми цікава гра 2005-го року випуску, яка заснована на однойменному фільмі 1979-го року випуску. У цій грі Rockstar скоріше не висміювали в сатиричному ключі життя Америки, а навпаки – вирішили показати життя типової банди з сімдесятих, що влаштувалася на Коні-Айленд.

У грі можна було красти з магазинів, тирити магнітоли з машин і багато іншого. Також там була система усунення свідків – їм потрібно було зашкодити до того, перш ніж вони дістануться до телефонного автомата чи поліцейського.

У GTA 5 з’явиться приблизно така ж система, плюс різні міні-ігри з пограбувань та крадіжок.

Bully

Що Rockstar взяли зі своїх старих ігор і перенесли в GTA 5?

Гра 2006-го року, вона визначила планування в іграх від Rockstar. Звичайно, тоді система була примітивною – ви вирішували, чи приходити вам на певні заходи у певні дні тижня, чи присвятити своє життя «більш цікавим речам». У GTA 4 ця система трохи розширилася, нам дали можливість використовувати графік дат, готувати час для зустрічей тощо. У GTA 5 планування, звичайно ж, набуло грандіозних масштабів, бо підготовка до пограбування – річ не жартівлива.

Ще однією цікавою деталлю Bully були події. Так, у той час технології були досить обмеженими, але розробники примудрилися “всунути” в гру Хелловін, Різдво і навіть карнавал. У Лос-Сантосі повно пам’яток, які самі по собі є центрами подій. Це і камеді-клаби, і амфітеатр, і парки розваг, і багато ще чого цікавого.

Система укриття в Bully типу «сховатися» на той момент виглядала трохи безглуздою, але в GTA 5 вам теж не доведеться завжди тікати від поліції, а дадуть можливість сховатися від цікавих очей в затишному місці.

Система ближнього бою в Bully теж була досить гарна, у вас була можливість атакувати в будь-якому напрямку, був захист, серії ударів, захвати та інше. Насправді, для свого часу, бій у Bully був на дуже гідному рівні і, як ви знаєте, приблизно таким самим (бійка відразу з декількома супротивниками) він з’явився і в GTA 5.

Крім цього, в «Хулігані» є такий персонаж як містер Уоттс. Він учитель хімії і готує… метамфетамін. Нічого не нагадує? Звичайно ж, мова зараз йде про Тревора, у якого є своя затишна лабораторія десь у Блейн-Каунті.

Manhunt

Що Rockstar взяли зі своїх старих ігор і перенесли в GTA 5?

Серія складається з двох ігор, перша вийшла в 2003-му, друга в 2007-му. Як ми вже писали в нашій групі ВКонтакті, той самий радіус видимості на міні-карті, як у GTA 5, вперше з’явився саме в Manhunt – грі, яка будується на непомітності.

Саме тому і цікаво, яким чином Rockstar введуть у Grand Theft Auto V стелс-режим і наскільки він буде розвинений – чи дійде він до тієї ретельності і детальності, яка була в Manhunt’і?

Серія Red Dead R*

Що Rockstar взяли зі своїх старих ігор і перенесли в GTA 5?

Як ми вже знаємо, звідти в GTA 5 перекочувала міні-місія «Мисливця за головами». До того ж, застосована вперше в Red Dead Revolver можливість «Dead Eye Targeting» дозволяла уповільнювати час при стрільбі. Така ж спецздібність є і в Майкла.

Звичайно ж, не варто забувати і про флору з фауною, яка отримала досить широкий розвиток у Red Dead Redemption, а в GTA V, очевидно, прийде до свого чудового закономірного фіналу.

Випадкові події у вигляді різних місій, розкиданих по карті, теж вельми органічно і вдало були вписані в RDR, і тепер вони успішно перейшли в Лос-Сантос 2013-го року випуску.

Max Payne 3

Що Rockstar взяли зі своїх старих ігор і перенесли в GTA 5?

Практично ідеальний вигляд від третьої особи, безумовно, було взято з третього Макса Пейна і вдосконалено.

Крім того, вельми зручне колесо вибору зброї перекочувало звідти ж.

Серія Midnight Club

Що Rockstar взяли зі своїх старих ігор і перенесли в GTA 5?

Як кажуть розробники, усі вдалі напрацювання з фізики керування та поведінки автомобілів вони взяли з Midnight Club, зробивши гоночну складову GTA 5 по-справжньому гоночною.

LA Noire

Що Rockstar взяли зі своїх старих ігор і перенесли в GTA 5?

Звичайно, шкода, що технологія анімації облич персонажів пішла від Rockstar Games разом з основними розробниками цієї гри. Тим не менш, така річ, як фонова музика, все ж залишилася. Щоправда, в LA Noire музика на фоні починала грати, коли ви опинялися поруч із важливим доказом. У GTA 5 вона стане частиною атмосфери гри, посилюючи напругу в найважливіші моменти.

P.S. Щось було не враховано і залишилося поза увагою? Пишіть у коментарях, які ще речі в GTA 5 було взято з попередніх ігор Rockstar.

Залишити відповідь