Інтерв’ю IGN з продюсером GTA Леслі Бензісом

IGN виклали нове інтерв’ю з головою студії Rockstar North та продюсером GTA Леслі Бензісом.

Ось декілька цікавих уривків прямісінько з вуст Леса:

«У GTA V ми маємо набір місій, які дають набагато більше свободи, ніж будь-які з тих, що ми колись робили. Ми кажемо піти й дістати щось, а вже гравці вирішують, як це зробити, які персонажі їм потрібні для цієї роботи і які пристрої чи зброя знадобляться тим персонажам.»

«Тварини – це не просто частина декорацій. Будьте готові до того, що зустрінете собаку, яка охороняє територію і тим самим створює деякі проблеми для гравців. Доведеться вигадувати, як прослизнути повз неї.»

«Якщо гравці захочуть отримати деякі з більш крутих видів транспорту на початку гри, їм доведеться працювати для цього. Наприклад, охорона аеропорту не дозволить вам просто швендяти на території й потім вкрасти літак. Вони чинитимуть серйозний опір.»

«Зброя буде трохи іншою, бо ми ж мали знайти золоту середину між тим, щоб давати гравцям свободу, і тим, щоб робити їм виклик. Якщо дозволити гравцям отримати будь-яку зброю коли вони цього захочуть, то перші місії стануть набагато простішими й не принесуть великого задоволення. Я веду до того, що поступово проходячи гру, гравці зможуть зібрати собі непоганий арсенал.»

«Покращення мультиплеєра відкритого світу настільки, щоб зробити щось справді особливе, було одним із головних завдань під час створення гри. Тому ми з нетерпінням чекаємо на можливість поділитися більшою кількістю інформації найближчим часом.»

Крім того, IGN опублікував 2 нові скріншоти, які ви можете побачити ось тут.

Залишити відповідь