GTA 5Статті

Rockstar відповіла на деякі питання про GTA V

Разом з першими скріншотами з Grand Theft Auto V Rockstar Games відповіла на деякі запитання про майбутню гру та її попередниць.

Як ідуть справи з GTA V?
Ми серйозно занурені в роботу над грою! Все йде добре, але це величезний проект. Незабаром ми зможемо надати вам більше інформації та інші речі.

Чому ви не повідомляєте більше новин?
Як ми вже говорили раніше, для нас звичайна справа – тривалі перерви між публікацією нової інформації, так було з попередніми іграми, і ми не маємо наміру відмовлятися від цієї практики в майбутньому. Шкода, якщо це когось засмучує, але ми просимо зрозуміти: причина подібного – наше бажання надавати тільки на 100% точну інформацію, а також залишити масу деталей для самостійного вивчення під час гри, тим самим зберігши безліч сюрпризів. Єдине, що для нас важливо – ваше задоволення від самої гри, а також надання достовірної інформації. До цих пір ми просто не могли дати вам більше відомостей про гру, ніж показано в трейлері, і такої можливості не буде ще якийсь час. Однак нам вдалося поцупити скріншот з гри, це не бозна-що, але все ж… Потім наша команда художників вирішила, що єдиний знімок не здатний як слід передати уявлення про гру, тому вони забезпечили нас ще одним кадром. Ми постараємося здобути для вас більше скріншотів у майбутньому і потім наступний трейлер, коли будемо готові.

За посиланням знаходиться відеоролик, в якому нібито показаний тест системи освітлення в GTA V. Ви можете підтвердити, це підробка чи ні?
З тих пір, як ми анонсували GTA V, і до самого релізу гри (а можливо, й після нього) у вас не буде нестачі в розіграшах, фальшивих роликах і скріншотах, численних чутках та домислах. Як правило, ми не займаємося підтвердженням або спростуванням подібних речей в міру появи, оскільки їх дуже багато. Половину з них ми взагалі не розуміємо. Тому ми залишаємо нашим шанувальникам можливість самим вирішувати, що правда, а що вигадка. Будь ласка, не забувайте: якщо ви почули щось не від нас, це цілком може виявитися вигадкою в більшості випадків і майже завжди – не вся правда. Єдине, що ми можемо сказати абсолютно точно: немає ніякого бета-тесту гри. Якщо вам зустрінуться повідомлення чи запрошення взяти участь у програмі бета-тестування, будьте обережними, оскільки це може бути хитра схема Інтернет-шахрайства. Найкраще довіряти тільки офіційній інформації, зокрема тій, що публікується в стрічці новин на сайті Rockstar Games.

GTA 4 – чудова гра і досі приносить задоволення, але мене засмучує відсутність у ній літаків. Які у вас були причини не включати лайнери в гру?
Просто місто в грі занадто мале для ефектних і приємних польотів. Це був перший для нас досвід побудови відкритого ігрового світу у високій якості, тому створення чогось такого подібних масштабів вимагало чималих зусиль, і ми просто не змогли зробити навколишній світ досить великим для нормального використання літаків. Але не хвилюйтеся, вони повернуться в нашому наймасштабнішому на сьогоднішній день проекті з відкритим ігровим світом.

В ряді ситуацій по ходу сюжету GTA IV у гравця є можливість вибору, як вчинити. Я знаю, що особисто я зробив би на місці Ніко, але як вчинив би в цих випадках сам Ніко Белік? Вам, як творцям його характеру, це має бути краще відомо.
Цікаве питання. Вибір, який ви робите в GTA IV, повністю залежить від ваших власних уподобань. Гравець керує персонажем і по-своєму визначає, які вчинки та рішення той зробить, тому ми не планували чіткої, єдино вірної лінії поведінки для Ніко в подібних ситуаціях, залишивши їх на вибір гравцеві. Ми хотіли представити подібні випадки як реальні дилеми, створивши у гравця відчуття людини, яка опинилася на роздоріжжі. Це ідеальний з точки зору гейм-дизайну спосіб проходження, оскільки різні варіанти вибору в результаті можуть надати додаткові можливості для гравця. Але це те, чого Ніко як персонаж не може знати в момент прийняття рішення. Тому все в руках гравця.

Привіт, у мене таке питання: чому Місто Свободи в GTA 4 настільки сильно відрізняється від Ліберті-Сіті в GTA 3?
Розвиток технологій, що передував релізові GTA IV, відкрив перед нами купу можливостей для створення ігрового світу порівняно з тими, що були в нашому розпорядженні у попередніх іграх. Це подібно до того, як Ліберті-Сіті з оригінальної Grand Theft Auto 1 відрізняється від версії, створеної для третьої частини. Прообразом Ліберті-Сіті з GTA 3 послужив цілий ряд мегаполісів Східного узбережжя і Середнього Заходу США – Нью-Йорк, Філадельфія, Детройт, Балтимор тощо, але наше місто не базується конкретно на якомусь одному з них. Починаючи з Вайс-Сіті, ми стали створювати місця, більш схожі на реальні географічні аналоги. Для GTA 4 нашою метою було побудувати у високій якості неймовірно деталізовану віртуальну версію Нью-Йорка (але все одно у своєму, характерному для Rockstar, стилі), оскільки раніше ми не робили нічого подібного і це здавалося нам цікавим.

Чи є ймовірність того, що Grand Theft Auto III і Vice City з’являться на Xbox 360 у вигляді цифрових копій для придбання та завантаження через Xbox LIVE Marketplace, як San Andreas?
Через проблеми із сумісністю та інші технічні обмеження у нас немає жодних планів щодо розміщення GTA III або Vice City в Xbox LIVE Marketplace.

Усе, що я хочу знати, – чи вийде в майбутньому нова гра в серії Red Dead? Чи буде сиквел чи приквел до Red Dead Redemption?
Це чудово, нам теж подобається ця серія, і ми захоплені тим, що багато з вас полюбили історію Джона Марстона і бажають відчути нові пригоди в стилі вестерну. Як ми вже раніше відповідали на аналогічні питання щодо інших наших ігор – Bully і LA Noire – ми не завжди поспішаємо створювати сиквели, але це не означає, що вони не з’являться згодом. Слідкуйте за новинами, щоб не пропустити нові анонси, що стосуються майбутнього серії Red Dead.

Чи правда, що провідні передачі Opie & Anthony Show брали участь в роботі над Red Dead Redemption? Наприклад, Anthony зіграв продавця в збройній крамниці, а портрет Opie є на одному з плакатів розшукуваних злочинців?
Хороше питання! Як відомо, ми давно дружимо з хлопцями з цього шоу. Іноді ми опиняємося у них в студії у якості гостей передачі, так само як і деякі з них приймають участь у заходах, що проводяться в нашому “Соціальному клубі”, оскільки є досить активними ґеймерами. Щоб прояснити всі чутки про їх епізодичну появу в Red Dead Redemption, ми можемо підтвердити, що Anthony насправді зброяр, однак Opie в грі немає.

Добрий день, скажіть, коли вийде книга «Історія Rockstar Games» (The History of Rockstar Games)?
Ми не працюємо над книгою з історії, ми пишемо книгу про самі ігри. Вона називається «Цифра + аналог: мистецтво і наука Rockstar Games» (Digital + Analogue: The Art and Science of Rockstar Games), і ми поки не визначилися з датою публікації, проте творчий процес іде чудово.