Інше

Штраус Зельнік: У нас із Activison різні підходи до створення ігор

Штраус Зельнік: У нас із Activison різні підходи до створення ігор

Президент компанії Take-Two Interactive, Штраус Зельнік, на днях виступав на конференції “UBS Media and Communications Conference”, де розповів потенційним інвесторам про компанію та її підхід до створення ігор.

На сесії запитань-відповідей Зельнік різко підкреслив різницю між підходами компаній Take-Two та Activision до своїх хітових ігрових серій.

А саме, він негативно ставиться до щорічного циклу виробництва ігор однієї серії:

Якщо ви намагаєтесь виробляти один продукт щорічно, то ми не думаємо, що це сумісно з високоякісним результатом. Якщо ви даєте споживачу що-небудь кожен рік, регулярно, то навіть якщо це фантастично якісний продукт, залишається висока ймовірність, що гравці від нього втомляться.

Судячи з цих слів, можна бути спокійними в тому, що Grand Theft Auto не перетвориться на щорічну розважальну гру з часом активного життя у 365 днів. І слава Богу.

Окрім цього, Зельнік розповів про цифрову дистрибуцію. З його слів, 90% доходів Take-Two все ще йдуть з коробочних продажів. Але при цьому важливим є й цифрове розповсюдження:

Ми хочемо бути певними, що наші ігри є в наявності всюди, де присутній наш покупець. У нас немає жодних суперечок з приводу платформ розповсюдження ігор.