Штраус Зельнік: У нас із Activison різні підходи до створення ігор
Президент компанії Take-Two Interactive, Штраус Зельнік, на днях виступав на конференції “UBS Media and Communications Conference”, де розповів потенційним інвесторам про компанію та її підхід до створення ігор.
На сесії запитань-відповідей Зельнік різко підкреслив різницю між підходами компаній Take-Two та Activision до своїх хітових ігрових серій.
А саме, він негативно ставиться до щорічного циклу виробництва ігор однієї серії:
Судячи з цих слів, можна бути спокійними в тому, що Grand Theft Auto не перетвориться на щорічну розважальну гру з часом активного життя у 365 днів. І слава Богу.
Окрім цього, Зельнік розповів про цифрову дистрибуцію. З його слів, 90% доходів Take-Two все ще йдуть з коробочних продажів. Але при цьому важливим є й цифрове розповсюдження: