Інше

Думки про локацію GTA5

Давайте відразу визначимося, що дія у GTA 5 швидше за все буде проходити в Америці. Звідси і будемо танцювати.

Звідки у мене така впевненість? Тенденції, панове, тенденції і вони говорять наступне:

За всю історію Grand Theft Auto ми не залишали благословенної Америки, і лише два рази виявилися в Лондоні. Це перше.

Друга причина – те, що сказав з цього приводу хтось із братів Хаузерів. Або хтось із верхівки керівництва Take-2. Ні, точно хтось із Rockstar … Загалом, було сказано, що для RG кращим місцем дії будь-якої GTA є Сполучені Штати Америки, тому що вони (розробники) тут живуть і працюють. І вони працюють переважно на американський ринок. І оскільки переважна частина ґеймерів вважатиме за краще грати в добре пізнаваному місці, а Америка під це визначення підходить на всі сто, тим паче, що американських гравців, як я вже казав, більшість.

Хто дівчину годує – той її і танцює. У нашому випадку Rockstar Games годує американська аудиторія гравців. Якщо ви не вірите, то даремно. Левова частка контенту в Grand Theft Auto зрозуміла тільки американцям. Це включає в себе гумор, стьоб, пародії та інші типово «рокастарівські» культурні елементи.

Але в якому місті, а точніше – в якій пародії на реальне американське місто буде проходити, жити і розвиватися історія GTA 5?

З цього все починалося

Перед виходом будь-якої з частин Grand Theft Auto люди завжди жували і пережовували чутки або, цього було явно більше, просто пустопорожні балачки про те, в якому місті буде проходити дія гри.

У Польщі люди свято вірили у Варшаву, в Німеччині – в Берлін, а у Ватикані – в Ватикан. Такі міста є на території США, але навряд чи Rockstar Games ризикнуть розмістити там свою GTA 5, аж занадто вони малі.

Тоді що?

Єдиною зачіпкою для нас залишається цикл. Рокстар начебто не запускає за серію, GTA 4 стала саме четвертою частиною, а не чимось новим і революційним, зі зміною всіх базових засад.

Але не перезапустіть серію, вони повернулися туди, звідки почали свою подорож, – тривимірне Місто Свободи.

Тому може виникнути резонне припущення, що наступним місцем буде або Вайс Сіті, або Сан Андреас.

І я схиляюся до думки, що саме територія San Andreas буде використана в GTA 5.

Крім доказів у вигляді циклу (у GTA1 Сан Андреас був другим містом після Міста Свободи), є ще одна незаперечно вагома перевага такого формату міст, які об’єднані в один штат.

Що робити?

Як ми знаємо, Rockstar Games залишилися цілком задоволені своєю роботою над епізодами (за Microsoft сумніваюся). Мало того, вони отримали безцінний досвід, адже у них було аж дві спроби, щоб у широкомасштабному форматі перевірити і прозондувати ґрунт додаткових викачуваних епізодів.

І от уявіть себе на місці розробників, відділу менеджменту та розвитку, і інших. Що в них є на руках?

А на руках є факти, які свідчать, що історія з одним містом і трьома героями хоч і вдалася, але не дуже, тобто не вистрелила. Ну не було ніякого вау-ефекту, як це не сумно. Сварливі гравці критикували надто малу кількість контенту та ігрового часу, який вони отримали в епізодах. У мультиплеєрі нові режими по суті не давали нічого нового.

Втім, Rockstar і не приховували, що подібна модель DLC подобається їм, як найменш витратна.

За що боролися – на те й напоролися. Доклавши менше зусиль, Рокстар витягли менше прибутку. Тому очевидним було б змінити модель реалізації додаткових епізодів. І Сан Андреас підходить для цього ідеально.

Як глибока кроляча нора?

А якщо взяти і концепцію перевернути з ніг на голову? Замість трьох героїв і одного міста взяти три міста і одного героя? Що, якщо залишити, як і раніше, одне Місто, але показати, як різні міста раз по раз змінюють людину, про яку ви, здавалося б, знаєте усе?

Я не беруся судити, що буде краще для Rockstar Games. Вони мене ніколи не почують, на щастя. Але я твердо знаю, що якщо йти найпростішим шляхом, то в GTA 5 ми отримаємо нове місто, ще більше можливостей, пару чи трійку додаткових «епізодів», героїв і … Більше нічого, на жаль.

Така концепція віджила себе. Вони можуть прикрутити в GTA 5 бензопилу та індикатор голоду. Але це все не те, адже Рокстар не творці модів, вони творці.

Тому, якщо вони підуть не простим, а очевидним шляхом, описаний мною вище, то я буду щасливий. Сподіваюся, що й не тільки я.

Щоб підвести підсумки, я підсумовую факти, чому San Andreas може стати основою для GTA 5:

1. Традиції Rockstar (істотно);
2. Перспектива на додатковий завантажуваний ігровий контент (адекватно);
3. Пейзажні і просторові напрацювання Red Dead Redemption (несуттєво).