GTA 6Новини

Колишній розробник Rockstar розповів, як створюються трейлери GTA

Колишній розробник Rockstar Девід О’Рейлі поділився закулісними деталями про те, як створюються трейлери до ігор серії GTA. В інтерв’ю він розповів, що процес створення трейлера — це важлива і колективна праця всередині студії. Коли трейлер знаходиться в процесі виробництва, це стає пріоритетом номер один — всі баги, які можуть вплинути на трейлер, усуваються в першу чергу.

Девід О’Рейлі зазначив, що під час створення трейлера команда зосереджується на тому, що буде видно в кадрі — саме ці ділянки світу ретельно поліруються. А все, що за межами кадру, може залишатися недопрацьованим. Це, до речі, пояснює, чому фінальна версія гри може відрізнятися від того, що показували в трейлері — ролик лише створює проекцію очікуваної якості, але не є відображенням повністю готового продукту.

Також він підкреслив, що не можна очікувати від трейлера повної достовірності — на відміну від фільмів, де кадри беруться з уже відзнятого матеріалу, в іграх такі ролики часто збираються до завершення розробки, і заради них роблять тимчасову підчистку гри.

Нагадаємо, в травні Rockstar Games опублікувала другий трейлер GTA 6, який зібрав на YouTube понад 125 млн переглядів і отримав 6,1 млн лайків.

Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Найстаріші
Найновіше Найбільше голосів
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі