Директор Take-Two оцінив вплив ШІ на ігрову індустрію
Алгоритми машинного навчання здатні надати велику підтримку ігровій індустрії, однак випуск успішних і високоякісних продуктів, як і раніше, буде залежати від талановитих розробників і ефективного керівництва.
Такою думкою у розмові з інвесторами поділився Штраус Зельник, який очолює компанію Take-Two Interactive. Директор зазначив, що штучний інтелект самостійно “не зможе зробити конкурента Grand Theft Auto”. Без людей ця галузь розвиватися не може.
“Хочу зазначити, що абревіатура ШІ це скорочення від “штучний інтелект”, проте в нашому з вами світі ніякого штучного інтелекту не існує. Звичайно, я дуже цікавлюся динамікою в цих галузях, ось узяти хоча б ChatGPT та інші алгоритми машинного навчання. Також вважаю, що ми та інші компанії займатимемося розробкою власних інструментів, які в майбутньому допоможуть нам знизити витрати на виконання різних процесів. Однак значного впливу на всю структуру бізнесу ці технології надати, мені здається, не зможуть. Навпаки, вони лише підвищать вимоги. Щоразу, коли з’являються рішення, що полегшують роботу, у нас з’являється мотивація працювати більше, наші команди хочуть працювати активніше. Ми входимо в дуже цікаву епоху, що пропонує нові інструменти. Інструменти, які дадуть змогу нашим розробникам по всьому світу створювати ще більш оригінальні речі новими способами. Природно, що з таким підходом ми будемо прагнути більшого. Будемо прагнути ще активніше висловлювати свою креативність. А просити ШІ просто створити конкурента Grand Theft Auto, який буде в усьому кращим за Grand Theft Auto, потім зібрати цей продукт і випустити його на ринок – цього не буде. Хтось обов’язково спробує таке провернути, але в них нічого не вийде”, – відповів на запитання Штраус Зельник.
У рамках того ж звіту глава Take-Two прокоментував витоки інформації щодо Grand Theft Auto VI – Зельник назвав їх болючими, але не смертельними.