Інше

Чому Take-Two робить ремастери: пояснює президент Карл Слатоф

Чому Take-Two робить ремастери: пояснює президент Карл Слатоф

Через тиждень Take-Two Interactive випустить ремастери трьох частин Grand Theft Auto, у наступні два роки компанія планує реліз дев’яти нових версій уже випущених ігор — мабуть, теж ремайстрів чи перевидань. Але як приймаються рішення щодо їх створення?

Під час останнього конференц-колу таке питання було поставлено Карлу Слатофу, президенту Take-Two. За словами топменеджера, вирішуючи, чи потрібно випускати ремайстер гри, видавець орієнтується лише на фінансову сторону питання.

Це винятково економічне рішення. Приймаючи таке рішення, ми орієнтуємося на розмір фанатської бази, на те, скільки коштуватиме створення ремайстра, враховуємо, чи будемо ми вносити в гру якісь інші зміни, покращуючи ігровий досвід.


При цьому, зазначає Слатоф, треба розуміти деякі тонкощі. Наприклад, прості порти старих ігор на сучасні платформи продаються гірше, ніж повноцінні оновлені версії.

Take-Two має досвід у випуску звичайних портів. Наприклад, свого часу видавець випустив Grand Theft Auto San Andreas на PlayStation 3, Xbox 360 та PlayStation 4, практично не змінюючи якість графіки.

Усе це впливає рішення, всі ці чинники. Але, зрештою, це саме економічне рішення, питання розподілу ресурсів. Проста математика.


Слатоф не став розповідати, скільки Take-Two коштувала розробка ремайстрів, яка норма прибутку на такий проєкт і які ігри компанія планує оновити в майбутньому. Ходять чутки, що у розробці знаходиться ремастер Red Dead Redemption.