4-й трейлер в основному складається з ґеймплею
Редактори порталу Kotaku відвідали студію Rockstar Games з метою отримати нову інформацію для свого нового огляду гри. Під час інтерв’ю їм повідомили те, що 70% часу четвертого трейлера показувався справжій ігровий процес, а не кадри з катсцен (кліпи під час виконання місій). Найкраще це було помітно у вражаючій сцені переслідування, де автомобіль розвертається на 180 градусів. Саме так, та сцена переслідування – ґеймплей. Один з розробників витратив декілька годин, щоб виконати її бездоганно.
Трейлер виглядає кінематографічним, оскільки побудова гри, яку Rockstar створила для власних цілей, включає в себе різноманітні інструменти для створення роликів – такі як рухома камера і завмирання гри будь-якої миті.
Мабуть, тепер зрозуміло, чому у попередніх трейлерах майже не було ґеймплею – надто багато часу довелося витратити, щоб виконати ідеально заплановані трюки.