GTA 6 матиме фотореалістичну природу, хмари та воду
Черговий витік інформації стосовно GTA 6 стався на сайті Reddit. Він не зовсім новий, але публікуємо його тут задля історії.
Користувач herenthere4six написав, що він займався тестуванням ігор RDR 2 та GTA 6. Він стверджує, що робота над останньою почалася у 2014 році. Він використовував набір розробника PS5 (хоча PS5 іще не випущено, але крупні студії розробки ігор можуть отримати спеціальний дорелізний пристрій для тестування своїх ігор — набір розробника). Активна розробка гри триває з 2016 року, коли Rockstar почала рекламувати Red Dead Redemption 2. Половина команди повністю зосередилась на RDR, інша половина — на GTA 6.
Основні моменти:
RDR2 була величезним проектом, у який вкладено тонни сил і крові. Начальство тиснуло на студію, щоб створити гру на рівні витвору мистецтва, з пильною увагою до дрібниць у дикій природі. Цей проект висмоктав душу буквально з кожного. Але RDR2 була своєрідним текстом графіки перед GTA 6. Rockstar хоче, щоб GTA 6 була грою нового покоління, яка підніме планку. Ось чому вона не підходить для PS4 та Xbox One.
GTA 5 залишається головною грою, яка досі приносить Rockstar прибуток після стількох років (ще від епохи PS3 та Xbox 360). Це гра, яка просто “продовжує годувати”.
Двигун RDR 2 є попередником GTA 6. Хоча в RDR 2 є лише одна місія, де можна політати в небі й побачити напрочуд реалістичні об’ємні хмари, цю графіку буде використано в GTA 6, де повітряні подорожі будуть дуже важливими. Автор стверджує, що літав на військовому літаку під назвою Sunsiege, і світ GTA 6 просто вражає. Він підносить ігри з відкритим світом на небачені висоти. Пограти в цю гру, навіть на етапі розробки, раніше за всіх, відчувалося як привілей. На землі, щоправда, поки що не все не так гарно. Багато будівель та локацій іще не готові. Хоча результати здаються дуже багатообіцяючими.
У грі будуть присутні реалістичні атмосферні явища — урагани, ранковий туман тощо.
Карта неймовірно величезна. Ось чому повітряні подорожі відіграють значну роль. У порівнянні, GTA 5 здається шкільним майданчиком (страшно навіть уявити).
Гральна територія (це натякає, що буде і не гральна — місця без відкритого світу) складається з двох великих міст: Карсер-Сіті (брудна зона Східного узбережжя на основі Бостона, штат Массачусетс) та Вайс-Сіті (на основі Маямі, штат Флорида). На карті є три штати. Кожен район має свою назву.
У Карсер-Сіті легко загубитися через заплутані дороги. Там є також сатиричні пам’ятки. Блакитною лінією метро можна дістатись до аеропорту.
Між двома мегаполісами є численні містечка, набережні, передмістя та дика природа. У районі Вайс-Сіті розташована військова база.
Ландшафт змінюється від ферм та узбереж в Массачусетсі, червоно-дубових лісів, полів та містечок до болотяної трав’янистої сільської місцевості Флориди. Хоча дивно не бачити великих міст між Бостоном та Маямі.
Є також група малих островів на основі архіпелагу Флорида-Кіс (на південь від Маямі) з автомобільним мостом, який їх з’єднує. У грі міст коротший, ніж насправді.
Вода просто дивовижна, як у грі “Sea of Thieves”. Можна вивчати підводний світ.
Дизайн карти у GTA 6 є автентичним, як ніколи раніше від Rockstar. Ігровий світ шалено величезний і сильно деталізований. Природа відчувається просторою і не стисненою, як у GTA 5. Знадобиться багато годин, щоб запам’ятати карту без радара.
У GTA 6 може бути кілька головних героїв. Двоє з них, імовірно, брати. Один із них — поліцейський під прикриттям.
Оновлено систему місій. Можна назавжди відмовитися від деяких місій або йти різними шляхами. Звісно, будуть наслідки. Кожен головний герой може породжувати власні історії, але загальна сюжетна лінія врешті-решт закінчується однаково.
Деякі автомобілі схожі з GTA 4 і GTA 5, але значно деталізованіші.
Система стрільби, а також анімації бігу й лазіння досі в розробці. Наразі використовується система водіння з GTA 5. Її буде згодом перероблено, але поки що пріоритетом є карта.
У грі буде режим вигляду від першої особи.
Інтерфейсу ще далеко до завершення. Є базовий круглий радар, як в RDR2 та GTA 4, але його майже напевно буде змінено. Поки що ще не підібрано шрифти для назв автомобілів та кількості патронів.
У GTA 6 є колесо вибору зброї з GTA 5. Збройний арсенал уже містить AK47, дробовик, пістолет Glock, бейсбольну биту.
Поліція має дуже сильний і тактичний штучний інтелект. Спецназ і поліцейські можуть ділитись на команди по двоє, щоб оточити вас. Спецназ може використовувати захисні щити і стріляти сльозогінним газом із гранатометів. Силовики навіть можуть іти позаду бронефургона, що повільно наступає, прикриваючи одне одного, як у кіно. Поліцейські вміють діставати рушниці з багажника.
На відміну від GTA 5, максимальний рівень розшуку тепер 6 зірочок (як у GTA 4). При шести зірках з’являється армія. Але їй потрібен час, щоб доїхати з військової бази.
Автор пише, що ця гра є технологічним звіром. Пишність сучасного ґейм-дизайну в поєднанні з голлівудським бюджетом. Страшно уявити, скільки грошей було вкладено.
Висновок: GTA 6 є вершиною шедевру від Rockstar, настільки колосальною й реалістичною, що вони можуть після неї вийти мирно на пенсію без жодної потреби створювати ще одну GTA. Неможливо уявити, як можна її перевершити. Така гра, безперечно, варта очікування.
Наостанок автор пише, що, на його думку, витік інформації — це весело, бо підігріває інтерес фанатів. Також він переконаний, що його не розкусять.
Як завжди, пост було видалено з Reddit. На щастя, зберігся скріншот: