Нові сміливі напрямки Grand Theft Auto V

Нові сміливі напрямки Grand Theft Auto V

До того, як перший трейлер GTA IV підірвав Інтернет, а сама гра була лише маревом на горизонті, Ден Хаузер вихвалявся тим, що ігровий світ виглядатиме, як «живе місто, що дихає». Коли гра вийшла, всі побачили, що ці заяви виявилися правдою. Місто Свободи було дуже реалістичним: починаючи із запилених провулків, закиданих порожніми пляшками та волоцюгами, та закінчуючи пішоходами, що тримають пакунки з покупками й розмовляють по мобільному. Архітектура й карта міста дуже нагадували реальний Нью-Йорк, так що критики назвали Місто Свободи справжнім головним героєм гри. Гравці насправді могли повірити в те, що люди й персонажі існують всередині цього світу.

«Живе місто, що дихає». Rockstar точно любить цей вислів.

А тепер на тому самому горизонті, де ми бачили «четвірку», з’явилося нове марево – GTA V. А Rockstar уже вихваляється тим, що ця гра буде чимось абсолютно новим. Офіційний прес-реліз Rockstar обіцяє більше, ніж найамбітнішу гру, яка коли-небудь створювалась. Вони обіцяють «нові сміливі напрямки».

Нові напрямки у свободі відкритого світу, русі сюжету, ґеймплеї, що базується на місіях, та мультипеєрі. Grand Theft Auto V фокусується на гонитві за всемогутнім доларом у сучасній Південній Каліфорнії.


Загалом, добре це чи погано, страхи людей змінюються. В ігровій індустрії гроші течуть завдяки повторення франшизи, а інновації можуть бути досить сміливим кроком. Такі франшизи, як Grand Theft Auto, легко можуть рухатись до нових місцевостей та створювати нових головних героїв, але скільки часу вона протримається перед тим, як стане одноманітною? Нові сміливі напрямки не тільки несуть із собою ризик, а також новий погляд на всю серію.

Чим можуть виявитися ці нові напрямки?

Нові сміливі напрямки Grand Theft Auto V
Декілька головних героїв

«Четвірка» показала темний бік американської мрії, а от «п’ятірка» пересуне фокус серії на неприємний стан Америки та її спад. Голос із трейлера сповіщає, що наш головний герой почне гру майже без грошей. Наявність декількох головних героїв дозволить нам побачити й інший бік медалі; уявіть головного героя, який має вбивати й грабувати, щоб звести кінці з кінцями, на відміну від іншого, більш процвітаючого героя.

Чутки про декількох головних героїв у «п’ятірці» гуляли Інтернетом ще до того, як вихід гри було оголошено. Цей прийом Rockstar уже вивчили в інших іграх. Наприклад, ми маємо історії Луїса і Джонні, що відбуваються в один і той же час із самою грою. І такий спосіб працює, бо історії, по суті, не переплітаються – вони проходять як три окремі історії, але в одній локації.

Якщо уважно переглянути перший трейлер «п’ятірки», можна зрозуміти, що чутка про декількох головних героїв може бути ближчою до правди, ніж ми думаємо. Нам показали кадри з трьома різними людьми, кожен з яких виглядає так, наче він і є головним героєм гри. Окрім більш старшого чоловіка, ми бачили двох окремих чорних персонажів, які мають досить “теплі” стосунки із законом. Це може означати, що пішоходи тепер також можуть приймати участь у поліцейських переслідуваннях, як наші головні персонажі. Але це також може означати щось інше.

Нові сміливі напрямки Grand Theft Auto V
Рішення, рішення

Однією з менш обговорюваних особливостей «четвірки» була можливість приймати рішення в деяких місіях. Інколи вони були невеликими й майже неважливими, але в інших випадках вони могли вплинути на головну сюжетну лінію чи дати гравцю щось, чого б він не отримав, якби вчинив інакше. Рішення, як пам’ятний фінал Deal or Revenge, урізноманітнюють подорож Ніко у Місто Свободи. Як гравці, ми можемо обирати, чи буде Ніко гуманістом, чи стане холоднокровним кілером. Гравцеві дається змога приймати рішення у деяких моментах гри. Це додає динаміки до світу «пісочниці», створеного Rockstar.

Давайте спробуємо на хвильку уявити. А якщо Rockstar надасть можливість приймати рішення ще в більшій мірі у GTA V? Зараз є дуже багато ігор, що змінюються залежно від рішень, які приймає гравець. Такі ігри, як Heavy Rain, базуються на прийнятті рішень в той час, як у Mass Effect кожне рішення, прийняте гравцем, матиме прямий вплив на історію та світ гри. То чому ж не Grand Theft Auto? Новий підхід до структури місій та право вибору дадуть гравцеві повний контроль.

Однією з кращих можливостей, що надає нам очікування, є можливість уявляти й зважувати можливості. Чим ми й займаємося. А які особливості ви б хотіли бачити у новій грі?

Залишити відповідь