Навігація
  >> Головна
>> Форум
>> Новини сайту
>> Технології
>> Інше
>> Робота на сайті

>> Чутки
>> Статті

>> Новини
>> Статті
>> Карти
>> Проходження
>> Чіти
>> Скріншоти
>> Відео
>> Галерея
>> Українізація

>> Новини

>> Новини
>> Статті
>> Карта
>> Проходження
>> Персонажі
>> Друзі
>> Дівчата
>> Зброя
>> Транспорт
>> Мультиплеєр
>> Радіостанції
>> Скріншоти
>> Відео
>> Галерея
>> Таємниці
>> Досягнення Xbox 360
>> Українізації

>> Інформація

>> Інформація

>> Новини
>> Інформація
>> Сюжет
>> Персонажі
>> Карти
>> Банди
>> Зброя
>> Транспорт
>> Радіостанції
>> Проходження
>> Професії
>> Потреби
>> Нерухомість
>> Школи виживання
>> Чіти
>> Скріншоти
>> Відео
>> Галерея

>> Глобальні модифікації
>> Транспортні засоби
>> Текстури
>> Скіни
>> Інші

>> Мультиплеєр
>> Програми
>> Збереження ігор
>> Українізації
>> Завантажити гру

>> Інформація
>> Українізації

>> Новини
>> Інформація
>> Сюжет
>> Персонажі
>> Карти
>> Банди
>> Зброя
>> Транспорт
>> Проходження
>> Таємниці
>> Чіти
>> Відео
>> Галерея
>> Українізації
>> Завантажити гру

>> Інформація

>> Інформація
>> Карти
>> Транспорт
>> Бандити
>> Скріншоти
>> Чіти
>> Українізації
>> Завантажити гру

>> Зворотній зв'язок
>> RSS
 

 Календар
 
«    Грудень 2020    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

 

 Популярні новини
  » Де знайти всі 10 реквізитів зі зйомок фільму в GTA Onli ...
» У Львові відкрився супермаркет у стилі GTA
» The Cayo Perico Heist: З 15 грудня в GTA Online
» Зворотна сумісність на PlayStation 5 і Xbox Series X|S
» Надходження PlayStation 5 і аксесуарів в Україні затрим ...

 

 Наш банер
  GTA - улюблена гра українською
 
ДРУГЕ КОЛО!
Якщо ви вже писали на сайті Rockstar Games прохання додати українську локалізацію до їхніх ігор, то напишіть іще раз по другому колу, щоб нагадати їм. На жаль, вони прибрали сторінку для відгуків на своєму сайті. Тому пишемо їм на електронну пошту mouthoff @ rockstargames.com (без пробілів) наступне повідомлення:

Please add a U k r a i n i a n translation to your existing and upcoming games on all platforms.

І, як завжди, ставимо у Steam погані оцінки усім іграм без офіційної української локалізації із коментарем:

No Ukrainian localization.
Новини з GTAльності:
У GTAльності можливо все

>> Секрет реалістичної анімації GTA IV
Категорія: GTA IV » Статті

Секрет реалістичної анімації GTA IV

З моменту релізу Grand Theft Auto IV минуло вже 10 років, але вау-ефект від знайомства з її фізикою та анімацією все ще нікуди не подівався. А YouTube завалений порівняннями GTA 4 і GTA 5, які демонструють, що раніше було краще. Що дозволило старенькій четвертій GTA отримати настільки круту анімацію і чому через стільки років її так важко переплюнути.



Швидше за все, ви чули про штуку під назвою euphoria ще до виходу GTA IV — аж надто гучно Rockstar хвалилися цією технологією. У презентаціях показано вкрай круту анімацію персонажів, яка бувши на 100% програмним засобом, виглядала не гірше фільмування рухів живих акторів. Але найбільше вражала навіть не плавність і правдивість рухів, а здатність системи реагувати на зовнішні об'єкти, з якими контактує підконтрольний euphoria персонаж. Сцена з п'яним Романом та Ніко на повну розкриває можливості euphoria. Для багатьох вона стала одним із найбільш пам'ятних епізодів гри.

Як це працює?


Спробуємо пояснити все максимально коротко і зрозуміло.

Секрет реалістичної анімації GTA IV

На відміну від стандартної для сучасних ігор ragdoll-фізики, коли модель анімується за допомогою шарнірних з'єднань на місцях суглобів, euphoria моделювала як скелет, так і м'язові тканини, після чого додавала до цього штучний інтелект з лише одним завданням — самозбереження. Грубо кажучи, тканинній ляльці повідомляли найповнішу інформацію про її форму, масу, еластичність та ін., і вона, використовуючи всі ці дані, повинна була перенести негаразди, які трапляються з нею, максимально безболісним для себе чином. Саме тому, що в реальному житті відбувається все те ж саме, анімація персонажів з euphoria виглядала настільки круто і правдоподібно.

Секрет реалістичної анімації GTA IV

Ось вам простий приклад. Якщо, якщо вас випадково зачепить авто, то ви не відлетите убік як мішок з гноєм, а згрупуєтесь і спробуєте приземлитися або на м'які тканини, або на кінцівки. Так, ваш мозок — не комп'ютер, і ви не завжди зможете вчасно зреагувати на загрозу, і у більшості випадків ви болісно впадете на землю, але розробники euphoria подумали навіть про це. У систему включили симуляцію затримки від моменту усвідомлення небезпеки до реакції на неї та розбавили все це елементами випадковості. Все це дозволило системі кожен раз генерувати абсолютно унікальні, але завжди максимально реалістичні анімації.

Секрет реалістичної анімації GTA IV

Бувши системою процедурної анімації, euphoria отримувала безліч переваг перед різними методами motion capture (захоплення руху), володіючи майже безмежною гнучкістю і звільнивши розробників від необхідності роботи з живими акторами. Здавалося, euphoria чарівним чином вирішує всі труднощі анімації, але чому ж через стільки років ми практично ніде знову не побачили цю чудову технологію?

Куди поділася euphoria?


Справа тут в тому, що на відміну від того ж всім відомого Havok, euphoria — це не програмний пакет, не фізичний двигун і не плагін для RAGE Engine від Rockstar. Систему Dynamic Motion Synthesis (саме так спочатку називалася euphoria) розробляла компанія талановитих вихідців з Оксфорда — NaturalMotion, і спочатку ніхто навіть не думав застосовувати її в іграх. Усвідомивши, наскільки круто DMS симулює анімацію, хлопці стали таким собі колективом фрілансерів, працюючи то на кінематограф, то на ігрову індустрію. Перше по-справжньому масштабне замовлення NaturalMotion отримали саме від Rockstar. Завдання стало цілком зрозуміле, але зовсім не просте — розробити універсальну систему процедурної анімації для GTA IV.

Секрет реалістичної анімації GTA IV

NaturalMotion не просто скопіювали код своєї чудо-програми у двигун RAGE і натискали кнопку "ЗРОБИТИ КРУТО" — на жаль, так воно не працювало. Інтеграція euphoria в гру — це гігантська за обсягами інженерна робота, над якою працює безліч висококласних і дуже дорогих фахівців. Крім того, саме робота над GTA IV була проведена максимально скрупульозно. По-перше, це була презентація технології, по-друге, Rockstar не скупилися на гроші. Точна сума замовлення не відома, але кілька не пов'язаних між собою джерел говорять про семизначні суми в долларах.

Чи варто говорити, що при такій ціні за послуги список потенційних клієнтів катастрофічно звужується. В цілому, euphoria була інтегрована всього в сім ігор, половина з яких — проєкти Rockstar. Ось повний список: GTA 4, GTA 5, Max Payne 3, Red Dead Redemption, Star Wars: The Force Unleashed, Star Wars: The Force Unleashed 2 і симулятор американського футболу Backbreaker. Навіть великі компанії, як Sony і Ubisoft вирішили розібратися з анімацією власними силами.

Секрет реалістичної анімації GTA IV

Якщо проблема з доступністю пояснює відсутність euphoria в сучасних іграх, то ситуація з даунгрейдом фізики та анімації в GTA 5 все ще залишається відкритим питанням. На жаль, ми не змогли відшукати для вас хоч якусь інформацію щодо інтеграції euphoria в GTA 5, крім того, що вона там є — аж занадто Rockstar закриті для медіапростору. Можемо лише здогадуватися про те, що надмірно складна анімація і фізика створили б труднощі в GTA Online. Там важливо максимально швидко синхронізувати між десятками клієнтів все, що відбувається в сцені.

На щастя, euphoria не зникла безслідно, залишивши після себе простішу і дешеву версію системи анімації — Morpheme. Наскільки ми розуміємо, ця штука інтегрується у двигун гри набагато легше, ніж euphoria, але виглядає не так ефектно. Morpheme використовувалася в Killzone: Shadow Fal, Until Dawn і Quantum Break - в досить свіжих іграх.

Секрет реалістичної анімації GTA IV

Сучасна ігрова індустрія — це гігантський конвеєр, і чим універсальніше, простіше і дешевше буде кожен його елемент, тим, відповідно, краще для розробника та видавця. Неймовірно проривна і видовищна euphoria не вписалася в ринок, бувши занадто громіздкою і дорогою, але не сильно конвертованою в прибуток з продажу фінальної гри. Сучасні гравці люблять очима, тому розробники зосередили сили на візуальній красі, а анімація і фізика відійшли на другий план.
Переглядів: 173 | автор: doctor_calabok | 15 жовтня 2020 | Роздрукувати | Коментарів: 0

Інформація
"Гості" не можуть коментувати дану новину. 

 Панель керування
 
Логін
Пароль

 

 Пошук на сайті
 
 

 GTA 5 українською
 
Завантажити українізацію GTA 5
 

 Нові файли GTA
  » GTA V Graphic For GTA S...
» First Person Mod v3
» Збірка карт для GTA V
» Місцезнаходження кактус...
» Футболка "Хуйло&qu...
» Футболка "Волинськ...
» Футболка "АТО!&quo...
» Футболка "Лаконічн...
» Футболка "Roshen&q...
» Футболка "Пуйло&qu...
 

 Популярні файли GTA
  » Gostown beta 1.1
» SA-MP 0.3e українська в...
» Вигляд із салону (Perso...
» CLEO 4
» GTA United Beta 1.1
» iCEnhancer 2.0
» Примарний гонщик
» Супер авто
» GarudaENB V2
» GGMM
 

 Опитування
 

Так
Ні, тільки на піратських серверах
Ні, тільки в сюжетний режим
Кому потрібна GTA 4, якщо є GTA 5?


 

 Архів новин
  Листопад 2020 (5)
Жовтень 2020 (4)
Вересень 2020 (1)
Серпень 2020 (2)
Липень 2020 (5)
Червень 2020 (6)
Травень 2020 (14)
Квітень 2020 (11)
Березень 2020 (15)
Січень 2020 (1)
Грудень 2019 (2)
Листопад 2019 (2)
Жовтень 2019 (3)
Вересень 2019 (2)
Грудень 2018 (1)
Листопад 2018 (1)
Жовтень 2018 (3)
Вересень 2018 (3)
Серпень 2018 (4)
Червень 2018 (7)
Травень 2018 (9)
Лютий 2018 (1)
Грудень 2017 (1)
Вересень 2017 (3)
Серпень 2017 (2)
Травень 2017 (1)
Квітень 2017 (16)
Березень 2017 (1)
Січень 2017 (3)
Грудень 2016 (4)
Листопад 2016 (19)
Жовтень 2016 (20)
Вересень 2016 (9)
Серпень 2016 (6)
Липень 2016 (24)
Червень 2016 (25)
Травень 2016 (21)
Квітень 2016 (36)
Березень 2016 (9)
Лютий 2016 (14)
Січень 2016 (25)
Грудень 2015 (29)
Листопад 2015 (2)
Жовтень 2015 (2)
Вересень 2015 (1)
Серпень 2015 (2)
Липень 2015 (1)
Червень 2015 (2)
Травень 2015 (2)
Квітень 2015 (4)
Березень 2015 (9)
Лютий 2015 (21)
Січень 2015 (7)
Грудень 2014 (7)
Листопад 2014 (20)
Жовтень 2014 (19)
Вересень 2014 (3)
Серпень 2014 (1)
Липень 2014 (6)
Червень 2014 (1)
Травень 2014 (3)
Лютий 2014 (1)
Січень 2014 (1)
Грудень 2013 (3)
Листопад 2013 (9)
Жовтень 2013 (14)
Вересень 2013 (36)
Серпень 2013 (42)
Липень 2013 (26)
Червень 2013 (25)
Квітень 2013 (4)
Березень 2013 (9)
Лютий 2013 (14)
Січень 2013 (6)
Грудень 2012 (26)
Листопад 2012 (49)
Жовтень 2012 (5)
Вересень 2012 (14)
Серпень 2012 (22)
Липень 2012 (5)
Червень 2012 (18)
Травень 2012 (33)
Квітень 2012 (15)
Березень 2012 (31)
Лютий 2012 (30)
Січень 2012 (41)
Грудень 2011 (58)
Листопад 2011 (54)
Жовтень 2011 (14)
Вересень 2011 (1)
Серпень 2011 (7)
Липень 2011 (25)
Червень 2011 (15)
Травень 2011 (5)
Квітень 2011 (9)
Січень 2011 (2)
Вересень 2010 (1)
Серпень 2010 (4)
Липень 2010 (5)
Травень 2010 (2)
Квітень 2010 (12)
Березень 2010 (29)
Лютий 2010 (12)
Січень 2010 (1)
Грудень 2009 (4)
Листопад 2009 (1)
Жовтень 2009 (1)
Вересень 2009 (14)
Серпень 2009 (18)
Липень 2009 (4)
Червень 2009 (12)
Травень 2009 (15)
Квітень 2009 (19)
Березень 2009 (29)
Лютий 2009 (54)
Січень 2009 (64)
Грудень 2008 (46)
Листопад 2008 (35)
Жовтень 2008 (35)
Вересень 2008 (15)
Серпень 2008 (63)
Липень 2008 (45)
Червень 2008 (42)
Травень 2008 (58)
Квітень 2008 (114)
Березень 2008 (36)
Лютий 2008 (1)
Січень 2008 (7)
 

 Соціальні мережі
   


GTA - улюблена гра українською © 2020